1
Enquiry period
with 12.12.2023 17:42
to 01.01.2024 14:00
2
Bidding period
with 01.01.2024 14:00
to 16.01.2024 14:00
3
Auction
17.01.2024 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 MDL
Period of clarifications: 12 Dec 2023, 17:42 - 1 Jan 2024, 14:00
Submission of proposals: 1 Jan 2024, 14:00 - 16 Jan 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ:
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
12 Dec 2023, 17:42
Date modified
19 Dec 2023, 8:27
Achizitii.md ID
21130003
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anexa nr.2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Bidding Documents
-
12.12.23 17:42
anunt de participare nr. 4.pdf anunt de participare nr. 4.pdf
Bidding Documents
-
19.12.23 08:27
anunt de participare nr. 4.docx
Bidding Documents
-
19.12.23 08:27
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.