Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
1 MDL
Period of clarifications:
12 Dec 2023, 17:25 - 1 Jan 2024, 14:00
Submission of proposals:
1 Jan 2024, 14:00 - 16 Jan 2024, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ:
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Information about the cancellation
The reason of cancellation
A fost efectuată o greșeală tehnică la suplinirea datelor pe platformă mai exact criteriul de evaluare trebuie să fie cel mai bun raport calitate preț
Date of cancellation
12 Dec 2023, 17:37
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Dec 2023, 17:25
Date modified
12 Dec 2023, 17:37
Achizitii.md ID
21129996
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK