1
Enquiry period
with 11.12.2023 09:29
to 16.12.2023 10:00
2
Bidding period
with 16.12.2023 10:00
to 28.12.2023 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 1 756 721,03 MDL
Period of clarifications: 11 Dec 2023, 9:29 - 16 Dec 2023, 10:00
Submission of proposals: 16 Dec 2023, 10:00 - 28 Dec 2023, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
The contact person
Full name
Snejana Balan
Contact phone
022205267
Purchase data
Date created
11 Dec 2023, 9:17
Date modified
12 Dec 2023, 13:07
Estimated value (without VAT)
1 756 721,03 MDL
Achizitii.md ID
21128726
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Contract period
15 Jan 2024 09:23 - 28 Jun 2024 09:23
List of positions
1)
Title
Achiziționarea lucrărilor de reconstrucție a peretelui de sustinere și a scarilor ce asigura accesul în căminele nr.12 și 13 și căminele nr. 8 și 9, cu amenajarea spațiunlui adiacent dintre caminele sus menționate, CPV: 45400000-1 - Building completion work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentatia standard (5).docx
Bidding Documents
-Documentație standard
11.12.23 09:29
anunț de participare (27).docx
Bidding Documents
-anunț de participare
11.12.23 09:29
Caiet de sarcini
Bidding Documents
-Caiet de sarcini
11.12.23 09:29
declaratie benefeciar (2).doc
Bidding Documents
-declaratie
11.12.23 09:29

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BUDEICOM

Normalized price: 1 630 704,55 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL EUSEVAS CONS

Normalized price: 1 635 554 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde cerintelor de calificare
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SRL OLBI COM

Normalized price: 1 684 758,13 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

SC LUXGAZ SRL

Normalized price: 1 687 492,06 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

Prodomus SRL

Normalized price: 1 935 906 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Achiziționarea lucrărilor de reconstrucție a peretelui de sustinere și a scarilor ce asigura accesul în căminele nr.12 și 13 și căminele nr. 8 și 9, cu amenajarea spațiunlui adiacent dintre caminele sus menționate,
Date:
12 Dec 2023, 13:07
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Bună ziua. Atașați vă rog caietul de sarcini desfășurat. Mulțumim anticipat.
Answer (13 Dec 2023, 09:03):
Buna ziua Caietul de sarcini anexat este perfectat in conformitate cu cerințele CPL.01.01-2012,
Achiziționarea lucrărilor de reconstrucție a peretelui de sustinere și a scarilor ce asigura accesul în căminele nr.12 și 13 și căminele nr. 8 și 9, cu amenajarea spațiunlui adiacent dintre caminele sus menționate,
Date:
15 Dec 2023, 05:38
Question's name:
Cifra de afaceri
Question:
Buna ziua, de ce se solicita cifra de afaceri in marime dubla fata de valoarea estimativa a achizitiei? si de ce nu este suficienta experienta similara? Care este argumentul pentru solicitarea unei astfel de cifre de afaceri, in caz ca este altul decat un criteriu descriminator? Argumentati, va rog, discrepanta intre valoarea estimativa a achizitiei si cifra de afaceri solicitata?
Answer (15 Dec 2023, 10:34):
Buna ziua Conform art.21 al.2 a Legii 131/2015 si pct. 36 din Documentația Standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobata prin Ordinul nr.69 din 07.05.2021 ”Cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului ” Respectiv, Autoritatea Contractantă prin indicarea cifrei incluse in Anuntul de participare nu a încălcat prevederile cadrului legal.
Achiziționarea lucrărilor de reconstrucție a peretelui de sustinere și a scarilor ce asigura accesul în căminele nr.12 și 13 și căminele nr. 8 și 9, cu amenajarea spațiunlui adiacent dintre caminele sus menționate,
Date:
15 Dec 2023, 06:05
Question's name:
1200 pozitii mostre?
Question:
Buna ziua, solicitam respectuos, in temeiul art. 35 al LP131/15 clarificari asupra cerintei obligatorii nr. 25 din caietul de sarcini "ofertantul va prezenta, obligatoriu, la solicitarea autorității contractante, mostre la produsele utilizate (aproximativ 1200 poziții), la adresa și locul indicat de către aceasta. Se vor prezenta mostre la pozițiile pentru care la evaluarea tehnică autoritatea contractantă va avea neclarități." 1. Nu este clar: Este obligatorie pentru toti ofertantii prezentarea a 1200 de pozitii mostre sau doar pentru cei in privinta carora, autoritatea contractanta va considera de cuviinta? 2. Cum sintagma "va avea neclarități" - respecta principiul tratamentului legal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici;? 3. Care sunt pozitiile care ar putea trezi "neclaritati" autoritatii contractante? 4. De ce nu sunt suficiente actele confirmative de calitate asupra metrialelor? 5. Are autoritatea contractanta laboratoare specializate sau capacitati tehnice sa evalueze conformitatea materialelor? si care este criteriul de referinta? poate e cazul sa revizuiti cerinta data fara implicarea ANSC?
Answer (15 Dec 2023, 10:56):
Buna ziua. Conform art.22 a Legii 131/2015 În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de bunuri, în scopul verificării capacității tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de cantitatea şi de complexitatea bunurilor ce urmează să fie furnizate şi numai în măsura în care aceste informații sânt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sunt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele:...”mostre (în măsura în care necesitatea prezentării este justificată), descrieri şi/sau fotografii a căror autenticitate trebuie să poată fi demonstrată în cazul în care autoritatea contractantă solicită acest lucru.” Respectiv, Solicitarea mostrelor va fi obligatorie in momentul in care in propunerea tehnica se vor constata neclarități asupra produsele utilizate. O zi buna.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications