1
Enquiry period
with 07.12.2023 15:26
to 17.12.2023 10:00
2
Bidding period
with 17.12.2023 10:00
to 20.12.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 022 460,20 MDL
Period of clarifications: 7 Dec 2023, 15:26 - 17 Dec 2023, 10:00
Submission of proposals: 17 Dec 2023, 10:00 - 20 Dec 2023, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Produselor alimentare pentru grădiniţele de copii și Cantina socială din s. Puhoip-u I jumatate a an. 2024

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6824, MOLDOVA, Ialoveni, s.Puhoi, s.Puhoi
Web site
---
The contact person
Full name
Palachi Galina
Contact phone
079705496
Purchase data
Date created
7 Dec 2023, 15:26
Date modified
8 Dec 2023, 9:57
Achizitii.md ID
21127592
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt de participare pu 2024 tr.1-2 - produse alimentare.pdf anunt de participare pu 2024 tr.1-2 - produse alimentare.pdf
Bidding Documents
anunt de participare pu 2024 tr.1-2 - produse alimentare.
7.12.23 15:26
duae 2024,produse alimentare pentru i jumatate a anului 2024.pdf duae 2024,produse alimentare pentru i jumatate a anului 2024.pdf
Bidding Documents
duae 2024,produse alimentare pentru i jumatate a anului 2024
7.12.23 15:26
documentația standard produse alimentare - i jum. 2024.pdf documentația standard produse alimentare - i jum. 2024.pdf
Bidding Documents
documentația standard produse alimentare - i jum. 2024
7.12.23 15:26
Date:
8 Dec 2023, 09:57
Question's name:
Clarificari
Question:
Garanția pentru ofertă se cere?
Answer (8 Dec 2023, 14:07):
Buna ziua.Conform documentatiei descrierea criteriilor de selectie
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.