1
Enquiry period
with 01.12.2023 17:32
to 06.12.2023 10:00
2
Bidding period
with 06.12.2023 10:00
to 13.12.2023 11:00
3
Auction
14.12.2023 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 450 000 MDL
Period of clarifications: 1 Dec 2023, 17:32 - 6 Dec 2023, 10:00
Submission of proposals: 6 Dec 2023, 10:00 - 13 Dec 2023, 11:00
Auction start date: 14 Dec 2023, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Dereticarea încăperilor (2550 mp) și teritoriului adiacent (2700 mp).
ZILNIC:
menținerea curățeniei pe parcursul zilei de muncă între orele 8:00 - 17:00, 5 zile în săptămână, minim 2 unități de personal;
menținerea curățeniei holurilor, coridoarelor, ușilor, scărilor, sălilor de protocol, și celorlalte încăperi la necesitate;
curățarea umedă zonelor sanitare cu soluții speciale și dezinfectarea a ușilor, oglinzilor, faianței de pe pereți, wc-urilor, chiuvetelor, aerisirea și odorizarea zonelor sanitare cu odorizante plăcut mirositori.
menținerea teritoriului adiacent (2700 mp);
măturarea zilnică a teritoriului;
asigurarea permanentă a zonelor sanitare cu produse de igienă, și anume;
cartușe sigilate de unică folosință, volum 1000 ml/ 2500 doze. Săpun-spumă protector, parfumat, pentru o spălare eficienta si plăcută, cu aromă delicată, să conțină ingrediente de hidratare și regenerare a pielii, ce formează o spumă cremoasă moale pentru spălarea ușoară a mâinilor. Îngrijește toate tipurile de piele. Certificat în conformitate cu sistemul de etichetare ecologică UE. Pentru dispensarul Tork S4;
șervețele pentru mâini în forma ZZ, 2 straturi, dimensiunea 23*23 cm, culoarea albă, compatibile cu suportul Tork H3;
hârtie igienică cu două straturi în rulouri de calitate superioară, culoarea albă, cu linii întretăiate ce asigură ruperea hârtiei, compatibilă cu suportul Tork T2;
odorizanți;
saci de gunoi;
*Notă produsele de igienă urmează a fi asigurate pentru minim 93 persoane
dereticarea zilnică după ora 17:00, 5 zile în săptămînă.
dereticare umedă și uscată a podelelor;
aspirarea la necesitate;
colectarea gunoiului și înlocuirea sacilor în toate birourile și WC;

SĂPTĂMÂNAL:
Prestatorul asigură numărul de unități de personal necesar efectuării calitative a dereticării pentru suprafața 2550 mp;

supervizarea procesului;
monitorizarea serviciilor prestate pentru a se asigura că nu sunt omise zone sau detalii importante;
oferirea persoanei responsabile (unui manager), care va efectua controale inopinate și va fi la legutură pe parcursul zilei de muncă pentru înlăturarea întrebărilor legate de serviciile prestate (la telefon și/sau cu prezența fizică);
ștergerea prafului de pe mobilier, tehnica de birou și pervazuri, cu soluțiile speciale pentru fiecare tip de suprafață, în fiecare zi de luni;

DATĂ PE LUNĂ:
Curățenie generală
suprafețele birourilor, mobilierului din hol, punct paza;
îndepărtarea pânzei de păianjen de pe toate suprafețele, inclusiv, din locurile greu accisibile;
ștergerea prafului de pe ramele tablourilor, fotoliilor, caloriferelor, aparatelor de aer condiționat;
curățarea ușilor pe ambele părți cu soluții chimice potrivite.

SEZONAL:
colectarea și evacuarea de pe teritoriu a frunzelor;
deszăpezire (încărcarea și evacuarea zăpezei) și presurarea materialului antiderapant pe căile de acces;
tunderea ierbii și arbuștilor, văruirea bordurelor și pomilor (2 ori pe an);
amenajarea clumbelor;
spălarea geamurilor (primăvara)

*Notă : Inventarul gospodăresc, organizarea spălării geamurilor este asigurat de prestator, materialul antiderapant și varul se asigură de beneficiar;

Prestatorul asigură:
Echipament - aspiratoare, mopuri (culori diferite pentru birouri și zone sanitare), lavete, perii, echipament pentru personal - uniformă de serviciu și echipament pentru protecţia individuală și orice alt inventar gospodăresc necesar pentru prestarea calitativă a serviciilor de curățenie la discreția prestatorului;
Personalul de serviciu să fie asigurat cu soluții de curățare și igienizare: lichid pentru spalarea pardoselei; detergent de geamuri si oglinzi; remediu pentru eliminarea surselor persistente de murdărie; detergent pentru spălat gresie; remediu pentru dezinfectarea blocurilor sanitare și alte soluții necesare pentru asigurarea prestării calitative a serviciilor.
Deservirea și întreținerea clădirii, și anume:

pentru eliminarea problemelor curente legate de electricitate - 1 electrician la solicitare;
pentru menținerea și eliminarea problemelor curente legate de funcționarea sistemelor de apă, canalizare și încălzire – 1 instalator la solicitare;
reparația curentă a mobilierului, ușilor, geamurilor, lăcăților – 1 lemnar la solicitare;
deservirea stației interne de telefonie, eliminarea defectelor – 1 telefonist la solicitare.
*Notă: Inventarul gospodăresc și instrumentele necesare se asigură de prestator, iar materialele necesare pentru înlăturarea problemelor se asigură de beneficiar.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Web site
---
The contact person
Full name
Anna Crani
Contact phone
022268841
Purchase data
Date created
1 Dec 2023, 17:11
Date modified
4 Dec 2023, 17:24
Estimated value (without VAT)
450 000 MDL
The minimum downward of the price
900 MDL
Achizitii.md ID
21125532
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Contract period
1 Jan 2024 17:31 - 30 Dec 2024 17:31
List of positions
1)
Title
Servicii de curățenie. CPV: 90900000-6 - Cleaning and sanitation services
Quantity: 2550.0
Unit of measurement: Metru patrat
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IGIENA COMPANY

Normalized price: 586 200 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde cerințelor solicitate.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications