Status Cancelled
Estimated value without VAT 68 000 MDL
Period of clarifications: 23 Nov 2023, 15:38 - 28 Nov 2023, 9:21
Submission of proposals: 28 Nov 2023, 9:21 - 2 Dec 2023, 9:21

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziționarea cartușelor

Information about the cancellation
The reason of cancellation
ofertele nu corespund cerințelor de calificare
Date of cancellation
11 Dec 2023, 11:59
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
The contact person
Full name
Maria Gaja
Contact phone
47-11-65
Purchase data
Date created
23 Nov 2023, 15:38
Date modified
13 Dec 2023, 10:31
Achizitii.md ID
21122005
CPV
50310000-1 - Repararea şi întreţinerea maşinilor de birou
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Achiziționarea Cartușelor
Budget: 68000.0 MDL
Cancelled
Date:
23 Nov 2023, 17:29
Question's name:
Prezentarea de dovezi privind conformitatea produselor, identificată prin referire la specificații sau standard relevante
Question:
Buna ziua! Va rugam respectuos sa indicati concret denumirea documentelor solicitate- p.6-Prezentarea de dovezi privind conformitatea produselor, identificată prin referire la specificații sau standard relevante
Answer (27 Nov 2023, 09:21):
Acte ce determină conformitatea produselor prin referire la s standarde relevante
Date:
27 Nov 2023, 10:52
Question's name:
Prezentarea de dovezi privind conformitatea produselor, identificată prin referire la specificații sau standard relevante
Question:
Acte ce determină conformitatea produselor prin referire la s standarde relevante-Exemple concrete, va rog!
Answer (28 Nov 2023, 09:18):
Conform legislației în vigoare
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.