1
Enquiry period
with 23.11.2023 09:41
to 24.11.2023 11:30
2
Bidding period
with 24.11.2023 11:30
to 27.11.2023 11:30
3
Auction
with 28.11.2023 14:00
to 28.11.2023 14:28
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 191 600 MDL
Period of clarifications: 23 Nov 2023, 9:41 - 24 Nov 2023, 11:30
Submission of proposals: 24 Nov 2023, 11:30 - 27 Nov 2023, 11:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

“Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software”

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3411, MOLDOVA, Hînceşti, s.Rusca, s.Rusca, r-ul Hîncești
Web site
---
The contact person
Full name
Olesea Gheorghiță
Contact phone
068572742
Purchase data
Date created
23 Nov 2023, 9:41
Date modified
23 Nov 2023, 9:41
Achizitii.md ID
21121465
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Tehnica de calcul
Budget: 150000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Imprimantă
Budget: 8600.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunț de participare pentru achiziționarea,“echipament informatic și accesorii de birou, cu excepția mobilierului si a pachetelor software.docx
tenderNotice
-anunț de participare pentru achiziționarea,“echipament informatic și accesorii de birou, cu excepția mobilierului si a pachetelor software.docx
23.11.23 09:41
anunț de participare tehnică de calcul, imprimantă și set video conferință.pdf anunț de participare tehnică de calcul, imprimantă și set video conferință.pdf
tenderNotice
-anunț de participare tehnică de calcul, imprimantă și set video conferință.pdf
23.11.23 09:41
cmv-an_2_870_md.docx
Bidding Documents
- declarație de eligibilitate
23.11.23 09:41
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.