1
Enquiry period
with 22.11.2023 13:39
to 27.11.2023 09:00
2
Bidding period
with 27.11.2023 09:00
to 04.12.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 433 849,10 MDL
Period of clarifications: 22 Nov 2023, 13:39 - 27 Nov 2023, 9:00
Submission of proposals: 27 Nov 2023, 9:00 - 4 Dec 2023, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări/Servicii de demolare a clădirilor din incinta Penitenciarului nr. 10-Goian

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
The contact person
Full name
Miroslav Sendrea
Contact phone
(022) 409-720
Purchase data
Date created
22 Nov 2023, 13:39
Date modified
22 Nov 2023, 16:13
Achizitii.md ID
21121021
CPV
45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Documentația standard.docx
Bidding Documents
-
22.11.23 13:39
Duae_semnat.pdf Duae_semnat.pdf
Bidding Documents
-
22.11.23 13:39
DUAE.doc
Bidding Documents
-
22.11.23 13:39
Anunț de participare.pdf Anunț de participare.pdf
Bidding Documents
-
22.11.23 13:39
Date:
22 Nov 2023, 16:13
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Rugam autoritatea contractanta sa publice caiet de sarcini! Lista de cantitati a lucrarilor ce urmeaza a fi executate!
Answer (23 Nov 2023, 08:25):
Lista cu cantitățile de lucrări ce urmează a fi executate se regăsește în anexa nr. 1 la Anunțul de participare, fiind consemnată și în Documentați standard. Lecturați informația din documentele nominalizate.
Date:
24 Nov 2023, 08:04
Question's name:
Anunt
Question:
Stimata parte contractanta nu ironizati cu lectura informatiei din documentele nominalizate. Atragrti atentie la cerintele anuntului. Garantia ofertei 60zile, pe cind data limita de executare a lucrarilor este de 29.12.2023. Garantia de buna executie 1an. Ce garantam? Si ce AE este specializat anume pe demolari sa dea asa experienta de lucrari. Aberatie!
Answer (24 Nov 2023, 09:38):
Conform reglementărilor din Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, operatorii economici pregătesc ofertele conform cerințelor stabilite în anunțul de participare, publicat de către autoritatea contractantă în Buletinul achizițiilor publice. Ofertantul are obligația, prin depunerea declarației privind valabilitatea ofertei, de a menține oferta valabilă pe toată perioada de valabilitate prevăzută în documentația de atribuire. Chiar dacă termenul garanției pentru ofertă a fost stabilit pentru o perioadă de 60 de zile, aceasta va fi returnată pînă la expirarea termenului indicat în următoarele cazuri: - Garanția pentru ofertă, constituită de ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câștigătoare, în cel mult trei zile lucrătoare de la data constituirii garanției de bună execuție. - Garanția pentru ofertă, constituită de ofertanți a căror ofertă nu a fost stabilită câștigătoare, în cel mult trei zile lucrătoare de la data producerii a oricăreia dintre următoarele situații: 1) expirarea perioadei de valabilitate a garanției pentru ofertă; 2) încheierea contractului de achiziție publică de lucrări și depunerea garanției de bună execuție, dacă o astfel de garanție este prevăzută în documentația de atribuire; 3) suspendarea procedurii de achiziție, fără încheierea unui contract de achiziție publică de lucrări; 4) retragerea ofertei înainte de expirarea termenului de depunere a ofertelor, în cazul în care documentația de atribuire admite astfel de retrageri. Precizăm de asemenea, că conform documentației de atribuire, termenul garanției de bună execuție a contractului a fost stabilit pînă la 31.01.2024. Cît privește experiența operatorilor economici exclusiv pe lucrări de demolare, considerăm afirmația dată ca fiind una eronată, ori de către AC s-a solicitat dovada experienței similare de minim 5 ani, în ceea ce privește executarea lucrărilor de construcție și reconstrucție (a se vedea Anunțul de participare și Documentația standard). În acest sens, s-a indicat că Operatorul economic va confirma experiența prin prezentarea de copii ale contractului de antrepriză, proceselor verbale de recepție finală cu anexe, executate in ultimii 5 ani a cel puțin a unui contract cu o valoare nu mai mică, de 75% din valoarea viitorului contract, sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract cu aplicarea semnăturii electronice.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.