1
Enquiry period
with 17.11.2023 14:35
to 07.12.2023 09:00
2
Bidding period
with 07.12.2023 09:00
to 23.12.2023 08:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 21 120 451,20 MDL
Period of clarifications: 17 Nov 2023, 14:35 - 7 Dec 2023, 9:00
Submission of proposals: 7 Dec 2023, 9:00 - 23 Dec 2023, 8:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Evaluarea conform criteriilor.
Criteriul de evaluare - maximull Kkal propuse de către operatorii
economici participanți în corespundere cu recomandările Ordinului Nr. 638 din 12-08-2016 și și Ordin nr.910 din 02.10.2020 cu privire la implementarea ,,Recomandărilor pentru un regim alimentar sănătos şi activitate fizică adecvată în instituţiile de învăţămînt din Republica Moldova”. Furnizorul va asigura servicii de alimentare pentru alimentarea copiilor din instituției nominalizate pentru perioada de studii
08.01.2024-31.12.2024
Prețuri și necesitatea Conform specificației tehnice și de preț (se anexează)
Contractele se încheie între furnizor/prestator și fiecare instituție de învățământ care se află la autonomie financiară separat.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Full name
Marian Elena Iațcu Rodica
Contact phone
022499661
Purchase data
Date created
17 Nov 2023, 14:22
Date modified
17 Nov 2023, 14:35
Estimated value (without VAT)
21 120 451,20 MDL
Achizitii.md ID
21119653
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Contract period
8 Jan 2024 14:27 - 30 Dec 2024 14:27
List of positions
1)
Title
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul instituțiilor de învățământ preuniversitare subordonate DETS Ciocana pentru perioada 08.01.2024-31.12.2024 CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 11.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul instituțiilor de învățământ care se află la autonomie financiară pentru perioada 08.01.2024-31.12.2024 CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 4.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentatia standart bunuri_servicii_.docx
Bidding Documents
-
17.11.23 14:35
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
-
17.11.23 14:35
duae.docx
Bidding Documents
-
17.11.23 14:35

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IMAP Adolescenta-RC

Normalized price: 21 120 451,20 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta a fost desemnată câștigătoare, deoarece corespunde cu cerințele solicitate din Anunțul de participare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications