Select the type of procedure
Commercial procurement
21117191
1
Enquiry period
with
13.11.2023 17:04
to 01.12.2023 15:00
to 01.12.2023 15:00
2
Bidding period
with
01.12.2023 15:00
to 19.12.2023 10:00
to 19.12.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
22 161 755,50 MDL
Period of clarifications:
13 Nov 2023, 17:04 - 1 Dec 2023, 15:00
Submission of proposals:
1 Dec 2023, 15:00 - 19 Dec 2023, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de alimentarea copiilor din cadrul instituțiilor de învățămînt preuniversitar subordonate DETS s.Centru și instituțiilor la autonomie financiară pentru perioada 01.01.2024-31.12.2024
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Nov 2023, 17:04
Date modified
28 Nov 2023, 8:29
Achizitii.md ID
21117191
MTender ID
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Active
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
27 Nov 2023, 15:56
Question's name:
Privind subiectul documentului contabil indicat la pct.4C.6 /4C.1 din DUAE:
Question:
Se indică: Contract privind prelevarea probelor la produsele alimentare și lavaje, încheat cu un loborator acreditat.
-Termenul de valabilitate a acestuia 31.12.2022
Se concretizează faptul că, contractul de prelevare probe se semnează cu Centrul de Sănătate Publică după semnarea contractului cu instituția unde se vor presta serviciile dse alimentație, în lipsa unui astfel de contract de alimentație publică CSP nu semnează nici un contract, nu are nici un temei.
Urmare a celor expuse, rugăm să fie făcută o claritate pentru acest subiect.
Answer (28 Nov 2023, 08:28):
Bună ziua, am efectuat schimbările, termenul de valabilitate a contractului 31.12.2024, a fost o eroare tehnică.
Date:
28 Nov 2023, 08:57
Question's name:
Revin asupra intrebarii anterioare
Question:
Colegii au intrebat cum de procedat daca, contractul de prelevare probe nu poate semnat, încheiat înainte de a avea contractul de achizitii semnat. Cum procedam in acest caz? ( domnia voastra a inscris in DUAE ca urmeaza a fi prezentat acest contract cu CSP,)
Answer (28 Nov 2023, 09:04):
Bună ziua, acest contract este necesar pentru prestarea serviciilor de alimentație, cunoaștem faptul că orice companie care prestează servicii de alimentație, este obligată să deție un astfel de contract!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK