1
Enquiry period
with 10.11.2023 14:32
to 21.11.2023 14:00
2
Bidding period
with 21.11.2023 14:00
to 18.12.2023 14:00
3
Auction
with 19.12.2023 14:00
to 19.12.2023 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 4 833 333,33 MDL
Period of clarifications: 10 Nov 2023, 14:32 - 21 Nov 2023, 14:00
Submission of proposals: 21 Nov 2023, 14:00 - 18 Dec 2023, 14:00
Auction start date: 19 Dec 2023, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1.1Servicii mentenanță corectivă pentru programele aplicative SPAS din sistemul informațional „Protecția Socială” (conform Listei componentelor aplicative sistemului aplicativ SPAS, Anexa nr. 1):
a) Asigurarea funcționalității și a securității complexului de mijloace tehnice și de program;
b) Actualizarea versiunii sistemului aplicativ;
c) Întreținerea sistemului aplicativ și resursei informaționale;
d) Restabilirea funcționalității sistemului aplicativ, în cazul apariției defecțiunilor;
e) Eliminarea/corectarea problemelor, detectate în sistemul aplicativ prin modificarea componentelor software sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor;
f) Asigurarea suportului metodologic și practic pentru utilizatori;
g) Consultanța cu privire la întrebările specifice ale software –lui aplicativ.
1.2Servicii mentenanță adaptivă pentru programele aplicative SPAS din sistemul informațional „Protecția Socială” (conform Listei componentelor aplicative sistemului aplicativ SPAS, Anexa nr. 1):
a) Modificarea funcţionalităţilor, inclusiv a formelor de rapoarte, ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniul asigurări sociale.
b) Adăugarea funcţiilor noi, inclusiv rapoartelor, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din asigurări sociale.
c) Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
d) Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
e) Consultanţă privind modificările realizate.

Nivelul serviciilor:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (Oracle Database Specialist; Business Analitic; Programator platforme ORACLE - Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, tehnologiile Web Services, .Net; Project management - PMP sau echivalent; Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare) (cerinţele în Anexa nr.2)

Termenul de realizare şi implementare a serviciilor de mentenanță adaptivă, asociate cu modificările în legislație, trebuie să fie executate de către Prestator în termenele stabilite de CNAS. Încălcarea de către Prestator a termenului de implementare a modificărilor, va atrage aplicarea sancțiunilor pecuniare prevăzute în contract. Depășirea termenului de executare a clauzelor contractuale, presupune imposibilitatea obținerii în sistemul financiar a rezultatelor corecte sau stoparea sistemului financiar. În cazul în care, depășirea termenului de executare nu este rezultatul unei forțe majore (situații excepționale, calamități naturale, război etc.), CNAS își rezervă dreptul de rezoluțiune a contractului. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:

• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.

Efortul total preconizat, reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate), pentru:

Servicii de mentenanță corectivă pentru sistem aplicativ constituie 7 407 om/ore;
Servicii de mentenanță adaptivă în sistem aplicativ constituie 11 272 om/ore.

Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.

1. Prestatorul va prezenta, în temeiul Ordinului MDI nr.78/2006 cu privire la aprobarea reglementării tehnice „Procesele ciclului de viaţă al software-ului” după finisarea exploatării experimentale a produsului software se prezintă următoarele documente prevăzute de ordinul respectiv (specificate în anexa nr.8 și anexa nr.9):
2.
a) Concepția de mentenanță - urmează să cuprindă cel puțin următoarele obiective: asigurarea funcționării neîntrerupte a sistemului informațional; optimizarea performanței și eficienței sistemului; protejarea și securizarea datelor și informațiilor stocate în sistem; identificarea și remedierea rapidă a problemelor tehnice și a defecțiunilor; asigurarea respectării standardelor și reglementărilor de securitate și confidențialitate.

b) Planul de mentenanță - urmează să cuprindă: activitățile ce se referă la actualizările de software (Planul de mentenanță ar trebui să prevadă modalitățile de gestionare a acestor actualizări și îmbunătățiri, inclusiv testarea acestora înainte de implementare); verificări de securitate; testare de performanță; monitorizare și diagnosticare; backup și recuperare; gestionarea incidentelor (crearea unui sistem de ticketing, escaladarea problemelor către personalul competent și asigurarea unui timp de răspuns adecvat); resursele necesare (cum ar fi personalul specializat, echipamentele și instrumentele necesare).

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
The contact person
Full name
Scutaru Irina
Contact phone
+37322257752
Purchase data
Date created
Date modified
10 Nov 2023, 14:32
Estimated value (without VAT)
4 833 333,33 MDL
The minimum downward of the price
48 000 MDL
Achizitii.md ID
21116378
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3.
Contract period
1 Jan 2024 02:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
1.1 Servicii mentenanță corectivă pentru programele aplicative SPAS din sistemul informațional „Protecția Socială” CPV: 72200000-7 - Software programming and consultancy services
Quantity: 7407.0
Unit of measurement: Om-ora
2)
Title
1.2 Servicii mentenanță adaptivă pentru programele aplicative SPAS din sistemul informațional „Protecția Socială” CPV: 72200000-7 - Software programming and consultancy services
Quantity: 11272.0
Unit of measurement: Om-ora
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini mentenanța SI Protecţia Socială 2024.semnat
Technical Specifications
Caiet de Sarcini
10.11.23 14:32
DUAE Mentinanța SI Protecție Socială CNAS 2024.semnat
Technical Specifications
DUAE în format pdf
10.11.23 14:32
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Mentenanța SI Protecția Socială CNAS 2024.semnat
Technical Specifications
Documentaţia Standard în format pdf
10.11.23 14:32
DUAE Mentinanța SI Protecție Socială CNAS 2024
Technical Specifications
DUAE în format word
10.11.23 14:32
Anunt de participare mentenanţa SPAS 2024..semnat
Technical Specifications
Anunş de Participare
10.11.23 14:32
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Mentenanța SI Protecția Socială CNAS 2024
Technical Specifications
Documentaţia Standard în format word
10.11.23 14:32

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

GHESAR

Normalized price: 3 799 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: întru vizualizare ofertei următoare
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

S&T Mold

Normalized price: 3 800 000 MDL
Status: Winner
Reason: Conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications