Public procurement
21116013
Servicii pentru suport tehnic pentru platforma tehnologică pentru sistemul informațional (hardware și software), conform listei din Anexa nr. 1: și echipa de proiect din Anexa nr. 2
1
Enquiry period
with 09.11.2023 15:36
to 18.11.2023 16:00
to 18.11.2023 16:00
2
Bidding period
with 18.11.2023 16:00
to 30.11.2023 16:00
to 30.11.2023 16:00
3
Auction
01.12.2023 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
1 833 333 MDL
Period of clarifications:
9 Nov 2023, 15:36 - 18 Nov 2023, 16:00
Submission of proposals:
18 Nov 2023, 16:00 - 30 Nov 2023, 16:00
Auction start date:
1 Dec 2023, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic al serverelor.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii și aplicații specializate SII CNAS si mCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de
• Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor:
• Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
• Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerințele in Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
• PMP sau echivalent
• Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified
• Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 37 om/lună anual (6622 om/ora), reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămână, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Nota: Conform pct. 3 din HG nr. 823/2020, Guvernul a dispus ca entitățile publice posesoare ale centrelor de date din sectorul public care se supun consolidării ca parte a platformei tehnologice guvernamentale comune (MCloud), vor asigura în mod obligatoriu, transmiterea centrelor de date, cu titlu gratuit, din administrarea lor în administrarea Instituției Publice „Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică”.
Astfel, odată cu transmiterea centrului de date în administrarea STISC, Beneficiarul are drept de modificare/rezilierea a contractului, după o informare a Prestatorului în scris cu 20 de zile calendaristice în prealabil.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii și aplicații specializate SII CNAS si mCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de
• Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor:
• Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
• Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerințele in Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
• PMP sau echivalent
• Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified
• Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 37 om/lună anual (6622 om/ora), reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămână, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Nota: Conform pct. 3 din HG nr. 823/2020, Guvernul a dispus ca entitățile publice posesoare ale centrelor de date din sectorul public care se supun consolidării ca parte a platformei tehnologice guvernamentale comune (MCloud), vor asigura în mod obligatoriu, transmiterea centrelor de date, cu titlu gratuit, din administrarea lor în administrarea Instituției Publice „Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică”.
Astfel, odată cu transmiterea centrului de date în administrarea STISC, Beneficiarul are drept de modificare/rezilierea a contractului, după o informare a Prestatorului în scris cu 20 de zile calendaristice în prealabil.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
9 Nov 2023, 15:36
Estimated value (without VAT)
1 833 333 MDL
The minimum downward of the price
18 000 MDL
Achizitii.md ID
21116013
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentație de atribuire
Contract period
1 Dec 2023 02:00 - 30 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de suport tehnic pentru platforma tehnologică a sistemului informațional (hardware și software) pentru anul 2024
CPV: 72100000-6 - Hardware consultancy services
Quantity: 6622.0
Unit of measurement: Om-ora
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2024
Technical Specifications
Documentația Standard în Word
9.11.23 15:36
Anunț de participare LP Mentenanța Hardware CNAS 2024.semnat (1)
Technical Specifications
Anunț de Participare
9.11.23 15:36
Caiet de sarcini mentenanța Hardware 2023.semnat
Technical Specifications
Caietul de Sarcini
9.11.23 15:36
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2024.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard
9.11.23 15:36
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.
Normalized price:
1 787 940 MDL
Status:
Winner
Conform Deciziei grupului de lucru
11.12.23 16:26
Reason: Conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
decizia-de-atribuirenr46hardware2024semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsignedsigned.pdf
ID: 24044d3f-22a8-40ad-a2f5-a7c7be38fcc9
Award Notification
11.12.23 16:26
scrisoareinformaredaacsystemintegratorsemnat.pdf
ID: 4a3242dc-aec0-435e-af2a-455364a5c5f2
Award Notification
11.12.23 16:26
Documents provided with the proposal
garantiabancara_cnas_291123semnat.pdf
ID: 7070d8d3-e0c4-4ab5-b4e8-074f04bbec94
Documents of submission
Date of download:
29.11.23 14:19
Opening date:
30.11.23 16:00
formularul_duae_dsisemnat.pdf
ID: 91bf036b-b26c-4887-9056-d7fbb774cbc2
Eligibility documents
Date of download:
29.11.23 14:19
Opening date:
30.11.23 16:00
formularul_duae_dsssemnat.pdf
ID: e13ba4a1-e543-4a39-aaa6-99d64b5cc451
Eligibility documents
Date of download:
29.11.23 14:19
Opening date:
30.11.23 16:00
anexa14_declaratiepersonalcalificatsemnat.pdf
ID: 0db36bfe-5c78-4495-9439-2215002befdb
Qualification documents
Date of download:
29.11.23 14:19
Opening date:
1.12.23 16:39
declaratiedetineresistemuluideinregistrareaapelurilorsemnat.pdf
ID: 2408d822-d346-497b-b6c6-f26ee4cd8f29
Qualification documents
Date of download:
29.11.23 14:19
Opening date:
1.12.23 16:39
anexa8_declaratievalabilitatesemnat.pdf
ID: 4e444286-1384-4282-a515-b70d0743c681
Qualification documents
Date of download:
29.11.23 14:19
Opening date:
1.12.23 16:39
certificatdeinregistraresemnat.pdf
ID: 53629c3b-168d-4ed5-96ed-9ab9c8a955e2
Qualification documents
Date of download:
29.11.23 14:19
Opening date:
1.12.23 16:39
dss_certificatlipsarestantilor_28112023semnat.pdf
ID: 53f81bdc-173c-475b-ba8e-3b720b336292
Qualification documents
Date of download:
29.11.23 14:19
Opening date:
1.12.23 16:39
anexa12_declaratieexperientasimilarasemnat.pdf
ID: 68841dc8-fcf0-46e3-a633-9672b64cd93a
Qualification documents
Date of download:
29.11.23 14:19
Opening date:
1.12.23 16:39
declaratiedetinereservicecentrusemnat.pdf
ID: 6b14d7c3-c5d1-4bb4-9a8f-b41720119451
Qualification documents
Date of download:
29.11.23 14:19
Opening date:
1.12.23 16:39
anexa7_cereredeparticiparesemnat.pdf
ID: 70cccb9c-0fd8-465f-abd0-c88a46447b81
Qualification documents
Date of download:
29.11.23 14:19
Opening date:
1.12.23 16:39
extrasdsi25102023semnat.pdf
ID: b40c1251-c44c-4681-bc52-70db9cf1f3f0
Qualification documents
Date of download:
29.11.23 14:19
Opening date:
1.12.23 16:39
iso_certificate_validsemnat.pdf
ID: c1316d6b-d52e-448b-a754-f45b6b9a5c36
Qualification documents
Date of download:
29.11.23 14:19
Opening date:
1.12.23 16:39
anexa22_specificatiitehnice_descriereasolutieipropusesemnat.pdf
ID: c2b4ff5f-dda9-4740-a909-c1651cf2165f
x_technicalDocuments
Date of download:
29.11.23 14:19
Opening date:
1.12.23 16:39
anexa23_specificatiidepretsemnat.pdf
ID: cefdb3cc-c4af-4204-800a-adbfdd23eb75
Financial proposal
Date of download:
29.11.23 14:19
Opening date:
1.12.23 16:39
extras-srl_daacsoftwaresystems_23102023semnat.pdf
ID: eca85365-f9e9-41f5-b0a7-13c2008afb31
Qualification documents
Date of download:
29.11.23 14:19
Opening date:
1.12.23 16:39
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK