1
Enquiry period
with 08.11.2023 11:11
to 09.11.2023 11:30
2
Bidding period
with 09.11.2023 11:30
to 14.11.2023 11:30
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 12 500 MDL
Period of clarifications: 8 Nov 2023, 11:11 - 9 Nov 2023, 11:30
Submission of proposals: 9 Nov 2023, 11:30 - 14 Nov 2023, 11:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de întreținere și deservire a condiționerelor
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022188688
Purchase data
Date created
8 Nov 2023, 11:06
Date modified
8 Nov 2023, 11:11
Estimated value (without VAT)
12 500 MDL
Achizitii.md ID
21115078
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
17 Nov 2023 11:09 - 30 Dec 2023 11:09
List of positions
1)
Title
Servicii de întreținere și deservire a condiționerelor CPV: 50532000-3 - Repair and maintenance services of electrical machinery, apparatus and associated equipment
Quantity: 35.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Amber Moldovanu

Normalized price: 10 850 MDL
Status: Winner
Reason: Până la termenul limită – data de 14 noiembrie 2023, ora 11:30 a depus oferta un singur ofertant: - SC „AMBER-MOLDOVANU” SRL cu propunerea financiară în sumă de 10850,00 de lei fără TVA.; Urmare examinării și evaluării ofertei prezentate, s-au constatat următoarele: Oferta prezentată de operatorul economic SC „AMBER-MOLDOVANU” SRL corespunde cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice. Propunerea financiară prezentată se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 12500,00 lei fără TVA). Toate documentele solicitate au fost prezentate. Astfel, în conformitate cu prevederile pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului SC „AMBER-MOLDOVANU” SRL, cu propunerea financiară în sumă de 10850,00 de lei fără TVA/13020,00 de lei cu TVA, oferta căruia corespunde cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice, se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications