1
Enquiry period
with 01.11.2023 14:16
to 04.11.2023 16:44
2
Bidding period
with 04.11.2023 16:44
to 07.11.2023 16:45
3
Auction
with 08.11.2023 14:00
to 08.11.2023 14:18
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 250 000 MDL
Period of clarifications: 1 Nov 2023, 14:16 - 4 Nov 2023, 16:44
Submission of proposals: 4 Nov 2023, 16:44 - 7 Nov 2023, 16:45
Auction start date: 8 Nov 2023, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ: HOTĂRÂREA GUVERNULUI Nr. 870 din 14-12-2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
1 Nov 2023, 13:55
Date modified
3 Nov 2023, 16:44
Estimated value (without VAT)
250 000 MDL
The minimum downward of the price
2 500 MDL
Achizitii.md ID
21113074
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
9 Nov 2023 14:11 - 30 Dec 2023 14:11
List of positions
1)
Title
Formular – F 11 CPV: 22800000-8 - Paper or paperboard registers, account books, binders, forms and other articles of printed stationery
Quantity: 300000.0
Unit of measurement: Unitate
2)
Title
Formular – F 16 (A5) CPV: 22800000-8 - Paper or paperboard registers, account books, binders, forms and other articles of printed stationery
Quantity: 300000.0
Unit of measurement: Unitate
3)
Title
CN - 07 CPV: 22800000-8 - Paper or paperboard registers, account books, binders, forms and other articles of printed stationery
Quantity: 250000.0
Unit of measurement: Unitate
4)
Title
Formular – F CN-23 CPV: 22800000-8 - Paper or paperboard registers, account books, binders, forms and other articles of printed stationery
Quantity: 300.0
Unit of measurement: Unitate
5)
Title
Formular – F CN-15 CPV: 22800000-8 - Paper or paperboard registers, account books, binders, forms and other articles of printed stationery
Quantity: 50000.0
Unit of measurement: Unitate
6)
Title
Formular – F 20 (Adeverința) CPV: 22800000-8 - Paper or paperboard registers, account books, binders, forms and other articles of printed stationery
Quantity: 600000.0
Unit of measurement: Unitate
7)
Title
Formular – F 22 CPV: 22800000-8 - Paper or paperboard registers, account books, binders, forms and other articles of printed stationery
Quantity: 200000.0
Unit of measurement: Unitate
8)
Title
Formular – Ramburs CPV: 22800000-8 - Paper or paperboard registers, account books, binders, forms and other articles of printed stationery
Quantity: 200000.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
specificatii tehnice anexa nr. 22 la ord. mf nr.115 din 15.09.2021.docx
Bidding Documents
-
3.11.23 16:44
anunt nr. 67.pdf anunt nr. 67.pdf
Bidding Documents
-
3.11.23 16:44
67. anunt.docx
Bidding Documents
-
3.11.23 16:44
anexa nr.1 la anunțul de participare nr.67.pdf anexa nr.1 la anunțul de participare nr.67.pdf
Bidding Documents
-
3.11.23 16:44
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ARTISORO

Normalized price: 200 960 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin prin achiziție publică de valoare mică Nr. ocds-b3wdp1-MD-1698839766597 din „01” noiembrie 2023 privind achiziționarea blanchetelor și formularelor, conducându-se de prevederile art. 41 și art.45 al Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 870 din 14.12.2022, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic S.C.” „Artisoro” S.R.L.” S.R.L. (IDNO: 1019600035395), reieșind din faptul că, s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a blanchetelor și formularelor, suma totală a ofertei fără TVA - 200960,00 lei (suma totală a ofertei cu TVA – 241 152,00 lei). Conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr.870 din 14.12.2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică, - pct. 74: “ Litigiile apărute în procesul realizării achizițiilor publice de valoare mică se soluționează de către instanța judecătorească competentă. Actele administrative individuale emise de către autoritățile publice în procesul realizării achizițiilor de valoare mică ce încalcă un drept legitim sau o libertate stabilită prin lege, pot fi revindecate printr-o acțiune în contenciosul administrativ.”. Vă mulțumim pentru participare!
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

IS FEP "Tipografia Centrala"

Normalized price: 219 900 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

IS Combinatul poligrafic din Chisinau

Normalized price: 220 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

“Tipografia Nr.1”

Normalized price: 240 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications