1
Enquiry period
with 01.11.2023 09:42
to 03.11.2023 09:30
2
Bidding period
with 03.11.2023 09:30
to 06.11.2023 09:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 92 000 MDL
Period of clarifications: 1 Nov 2023, 9:42 - 3 Nov 2023, 9:30
Submission of proposals: 3 Nov 2023, 9:30 - 6 Nov 2023, 9:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație a blocurilor sanitare din cadrul sediului Direcției urmărire penală.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Iftode
Contact phone
060217776
Purchase data
Date created
1 Nov 2023, 9:42
Date modified
1 Nov 2023, 10:02
Achizitii.md ID
21112844
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini.pdf Caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
1.11.23 09:42
Anunț de participare.pdf Anunț de participare.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare
1.11.23 09:42
Date:
1 Nov 2023, 10:02
Question's name:
Intrebare
Question:
Buna ziua, din ce cauza deviz ii elaborat in suma de 96714,38 (fara TVA), dar D-voastra propuneti 92000,00(fara TVA)?
Answer (1 Nov 2023, 13:02):
Ofertanții iși întocmesc oferta după prețurile proprii, conform cantităților de lucrări solicitate și menționate în caietul de sarcini. Prețurile indicate în deviz sunt orientative și nu sunt obligatorii pentru ofertanți. Vă recomandăm să vă axați pe elaborarea unei oferte conforme și cu un preț cît mai mic, ori diferența dintre deviz și suma estimativă publicată nu limitează în nici un fel careva potențiali participanți.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.