1
Enquiry period
with 30.10.2023 14:22
to 02.11.2023 10:00
2
Bidding period
with 02.11.2023 10:00
to 06.11.2023 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 108 624,17 MDL
Period of clarifications: 30 Oct 2023, 14:22 - 2 Nov 2023, 10:00
Submission of proposals: 2 Nov 2023, 10:00 - 6 Nov 2023, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Stelaj din inox pentru păstrarea veselei cu trei poliţe
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Croitoru Natalia
Contact phone
022 252357
Purchase data
Date created
30 Oct 2023, 14:12
Date modified
30 Oct 2023, 14:22
Estimated value (without VAT)
108 624,17 MDL
Achizitii.md ID
21111977
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Contract period
13 Nov 2023 14:14 - 31 Dec 2023 14:16
List of positions
1)
Title
Stelaj din inox pentru păstrarea veselei cu trei poliţe de tip gril - dimensiuni (mm) L1200* W600 *H1600. - realizat integral din inox alimentar AISI 304 cu grosimea de minim 1,5 mm cu durabilitate înaltă; - distanţă între poliţe (rafturi) egală de H 400 mm; - carcasa şi picioarele din inox pătrată 40x40 mm cu grosimea minim 1,5 mm; - greutatea prevăzută pe raft de minim 450 kg; - elementele sudate vor fi executate doar cu baghete sudură inox; - Garanţie anti-rugină la materia primă minim 5 ani (în condiţii favorabile de exploatare). - Din data dării în exploatare: garanţie minim 2 ani. În cazul depistării necorespunderii calității (inclusiv coroziuni, deteriorare), în perioada de garanție a bunurilor, operatorul economic se obligă să înlăture defecțiunile apărute sau înlocuirea bunurilor din cont propriu. Livrarea bunului se efectuează la locul solicitat de beneficiar, cu transportarea și configurarea (instalarea) bunului din contul operatorului economic, în cantinele Regimentului de Rachete Antiaeriene: - Batalionul 4 AA ( l.p.d Căușeni) – 5 buc; - Batalionul 6 AA(l.p.d Dănceni) – 5 buc; CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anexa 22, 23.docx
Bidding Documents
Anexele 22 şi 23
30.10.23 14:22

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

TEHNO FOOD

Normalized price: 104 900 MDL
Status: Winner
Reason: Preţul cel mai scăzut a fost propus de către operatorul economic Tehno Food SRL
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Caraev-Lux

Normalized price: 106 666,66 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Metancor Com S.R.L.

Normalized price: 106 985 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications