Select the type of procedure
Commercial procurement
21107821
1
Enquiry period
with
19.10.2023 13:57
to 26.10.2023 09:00
to 26.10.2023 09:00
2
Bidding period
with
26.10.2023 09:00
to 02.11.2023 00:00
to 02.11.2023 00:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
442 000 MDL
Period of clarifications:
19 Oct 2023, 13:57 - 26 Oct 2023, 9:00
Submission of proposals:
26 Oct 2023, 9:00 - 2 Nov 2023, 0:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de amenajare a teritoriului (Pavaj) al IPLT „Mihai Viteazul ” din str. Mitropolit Gurie Grosu 4, mun. Chișinău
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Gurie Grosu 4
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 Oct 2023, 13:57
Date modified
19 Oct 2023, 14:23
Achizitii.md ID
21107821
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
lista cu cantitățile de lucrări f1.pdf
lista cu cantitățile de lucrări f1.pdf
Technical Specifications
-
19.10.23 13:57
Date:
19 Oct 2023, 14:23
Question's name:
Caiet sarcini
Question:
Atasati formularul 1 desfasurat! Multumesc anticipat!
Answer (23 Oct 2023, 13:22):
Formularul nr.1 este atașat!
Date:
19 Oct 2023, 15:00
Question's name:
Pct.12 din Anunt de participare
Question:
In pct. 12 din anuntul de participare este specificat la experienta sa prezentam procese verbale finale. E posibil sa prezentam procese verbale la terminarea lucrarilor?
Answer (19 Oct 2023, 15:28):
Buna ziua!
Experiența similară va fi demonstrată prin prezentare de contracte de lucrări similare, procese verbale de recepție finală.
Date:
19 Oct 2023, 16:50
Question's name:
Proces verbal de receptie finala
Question:
Proces verbal de receptie finala se intocmeste dupa expirarea termenului de garantie, iar proces verbal la terminarea lucrarilor. Prin impunerea prezentarii procesului verbal de receptie finala, dvs. limitati accesul mai multor companii la acest concurs, deoarece daca spre exemplu o companie finiseaza lucrarile in anul 2022 si da in exploatare obiectul, la care da garantie 5 ani (dupa cum solicitati dvs.), prezinta contractul, recomandare, respectiv aceasta companie nu poate participa la concursul lansat de dvs? Adica dvs descalificati asa companie?
Answer (20 Oct 2023, 15:32):
Bună ziua!
Experiența similară va fi demonstrată prin prezentare de contracte de lucrări similare, procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
Date:
19 Oct 2023, 17:00
Question's name:
Documentatia standard, Sectiunea 2, pct.40, subpct.1)
Question:
In pct.40 mentionat mai sus este sintagma "prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie". Respectiv, pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, operatorii economici prezinta contractul de antrepriza, proces verbal la terminarea lucrarilor sau receptie finala si recomandarea!!!
Answer (20 Oct 2023, 15:44):
Bună ziua! Experiența similară va fi demonstrată prin prezentare de contracte de lucrări similare, procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
Date:
20 Oct 2023, 14:24
Question's name:
Garantie bancara
Question:
Buna ziua. Atasati datele bancare ale institutiei pentru a putea transfera pentru garantia pentru oferta! Multumesc anticipat!
Answer (20 Oct 2023, 16:10):
Buna ziua. Garanția pentru ofertă o prezentați printr-o scrisoare de garanție bancară.(Anexa nr.9 la documentația standard ).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK