Public procurement
21106886
Rechizite de birou
1
Enquiry period
with 17.10.2023 16:15
to 19.10.2023 11:00
to 19.10.2023 11:00
2
Bidding period
with 19.10.2023 11:00
to 24.10.2023 13:00
to 24.10.2023 13:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
23 310 MDL
Period of clarifications:
17 Oct 2023, 16:15 - 19 Oct 2023, 11:00
Submission of proposals:
19 Oct 2023, 11:00 - 24 Oct 2023, 13:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Cablu /sfoară de polipropilenă 0,75kg, 600 m.
Mapă carton (215-360 gr/m2) cu șină
Mapă colțar A4 (transparentă)
Mapă din plastic A4 cu elastici
Mapă plastic A4 cu șină
Mapă din plastic A4 cu șină metalică
Mapă plic A4 cu buton (transparent)
Mapă registru A4 70-80mm (albastre)
Mapă carton (215-360 gr/m2) cu șină
Mapă colțar A4 (transparentă)
Mapă din plastic A4 cu elastici
Mapă plastic A4 cu șină
Mapă din plastic A4 cu șină metalică
Mapă plic A4 cu buton (transparent)
Mapă registru A4 70-80mm (albastre)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Oct 2023, 15:57
Date modified
17 Oct 2023, 16:15
Estimated value (without VAT)
23 310 MDL
Achizitii.md ID
21106886
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
30 Oct 2023 15:59 - 30 Dec 2023 16:14
List of positions
1)
Title
Quantity: 5829.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
anunţ simplificat_rechizite 2023.signed.pdf
anunţ simplificat_rechizite 2023.signed.pdf
tenderNotice
-
17.10.23 16:15
Lot documents
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.
2) Choose winner by clicking the button
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
RADOP-OPT SRL
Normalized price:
17 777,75 MDL
Status:
Winner
Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou, Cod CPV 30192000-1, conform necesităţilor AGEPI pentru perioada bugetară 2023.
Până la termenul limită – data 24.10.2023, ora 13:00, au fost depuse oferte de către 4 (patru) operatori economici cu următoarele sume pe loturi:
Loturi Valoare planificată, lei fără TVA „CRAFTI BUSINESS” SRL „CASA MOROSAN” SRL ”RĂDOP-OPT” SRL „BIROVITS” SRL
Lot 1, capse, capsator, agrafe, radiere etc. 2750,00 1394,85 1681,50 1767,00 1781,50
Lot 2, caiete , folii, hârtie pentru notițe, indexuri etc. 6500,00 4638,10 5255,29 5102,05 4965,00
Lot 3, cerneala, clei corector, creion simplu etc. 2000,00 1114,25 1317,60 1390,95 1023,20
Lot 4, cablu, mape 23310,00 23211,85 17777,75 19219,70
Lot 5, marcher 1300,00 996,90 1236,95 1018,40
Lot 6, pix 2750,00 1236,10 1107,52 1774,00 1293,00
Lot 7, scotch, SD, DVD, baterii 3050,00 2532,10
Lot 8, agende 5000,00 2016,00
Total, lei fără TVA 46660,00
În temeiul pct. 42 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate s-au constatat următoarele:
Ofertele prezentate de către toți operatorii economici pentru loturile 1-8 corespund cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice, propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată a achiziției pentru fiecare lot în parte. Toate documentele solicitate au fost prezentate. Mostrele prezentate corespund specificațiilor tehnice solicitate.
În temeiul pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor public în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractelor de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou (MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1697547433167 din 17.10.2023), conform loturilor, următorilor operatori economici:
1) „CRAFTI BUSINESS” SRL pentru loturile nr. 1 și 2 cu suma totală în valoare de 6032,95 lei fără TVA /7239,54 lei cu TVA.
2) „BIROVITS” SRL pentru loturile nr. 3 și 8 cu suma totală în valoare de 3039,20 lei fără TVA/ 3647,04 lei cu TVA.
3) „RĂDOP-OPT” SRL pentru lotul nr. 4 cu suma în valoare de 17777,75 lei fără TVA/21333,30 lei cu TVA.
4) „CASA MOROȘAN” SRL pentru loturile nr. 5, 6, 7 cu suma totală în valoare de 4636,52 lei fără TVA/5563,82 lei cu TVA.
20.11.23 15:42
Reason: Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou, Cod CPV 30192000-1, conform necesităţilor AGEPI pentru perioada bugetară 2023.
Până la termenul limită – data 24.10.2023, ora 13:00, au fost depuse oferte de către 4 (patru) operatori economici cu următoarele sume pe loturi:
Loturi Valoare planificată, lei fără TVA „CRAFTI BUSINESS” SRL „CASA MOROSAN” SRL ”RĂDOP-OPT” SRL „BIROVITS” SRL
Lot 1, capse, capsator, agrafe, radiere etc. 2750,00 1394,85 1681,50 1767,00 1781,50
Lot 2, caiete , folii, hârtie pentru notițe, indexuri etc. 6500,00 4638,10 5255,29 5102,05 4965,00
Lot 3, cerneala, clei corector, creion simplu etc. 2000,00 1114,25 1317,60 1390,95 1023,20
Lot 4, cablu, mape 23310,00 23211,85 17777,75 19219,70
Lot 5, marcher 1300,00 996,90 1236,95 1018,40
Lot 6, pix 2750,00 1236,10 1107,52 1774,00 1293,00
Lot 7, scotch, SD, DVD, baterii 3050,00 2532,10
Lot 8, agende 5000,00 2016,00
Total, lei fără TVA 46660,00
În temeiul pct. 42 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate s-au constatat următoarele:
Ofertele prezentate de către toți operatorii economici pentru loturile 1-8 corespund cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice, propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată a achiziției pentru fiecare lot în parte. Toate documentele solicitate au fost prezentate. Mostrele prezentate corespund specificațiilor tehnice solicitate.
În temeiul pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor public în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractelor de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou (MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1697547433167 din 17.10.2023), conform loturilor, următorilor operatori economici:
1) „CRAFTI BUSINESS” SRL pentru loturile nr. 1 și 2 cu suma totală în valoare de 6032,95 lei fără TVA /7239,54 lei cu TVA.
2) „BIROVITS” SRL pentru loturile nr. 3 și 8 cu suma totală în valoare de 3039,20 lei fără TVA/ 3647,04 lei cu TVA.
3) „RĂDOP-OPT” SRL pentru lotul nr. 4 cu suma în valoare de 17777,75 lei fără TVA/21333,30 lei cu TVA.
4) „CASA MOROȘAN” SRL pentru loturile nr. 5, 6, 7 cu suma totală în valoare de 4636,52 lei fără TVA/5563,82 lei cu TVA.
Qualification documents
scr. instiintare_20.11.2023 rechizite birou.signed.pdf
scr. instiintare_20.11.2023 rechizite birou.signed.pdf
ID: 5ce57e25-e016-405a-a28c-8c153af4ba1b
Award Notification
20.11.23 15:42
decizie atribuire nr. 48 20.11.2023 rechizite de birou.pdf
decizie atribuire nr. 48 20.11.2023 rechizite de birou.pdf
ID: bb7fefa2-4389-4d1e-ad48-b80ac7b04859
Evaluation Reports
20.11.23 15:42
Documents provided with the proposal
2023_an2_agepi_10signed.pdf
ID: 54339d08-8b89-4215-b40f-41965eef0528
Eligibility documents
Date of download:
24.10.23 12:24
Opening date:
24.10.23 13:00
agepi_an23_2023r10signed.pdf
ID: 1a834488-ae5b-40a8-bd3f-923affb5a5a4
Financial proposal
Date of download:
24.10.23 12:24
Opening date:
24.10.23 15:33
extras_radop-op_210423semnat.pdf
ID: 394d6164-e443-4f1f-9563-ceaa94dfe754
Qualification documents
Date of download:
24.10.23 12:24
Opening date:
24.10.23 15:33
certiinregistradop-optsemnat.pdf
ID: 413c76a1-1894-4985-95d4-56ecbd8cb771
Qualification documents
Date of download:
24.10.23 12:24
Opening date:
24.10.23 15:33
agepi_an22_2023r10signed.pdf
ID: af116504-e1e5-4d16-912e-30821270f872
x_technicalDocuments
Date of download:
24.10.23 12:24
Opening date:
24.10.23 15:33
certif_banc_radop-opt_micb2020semnat.pdf
ID: bfc191af-4bd6-4295-8522-6bdfca5ff4df
Qualification documents
Date of download:
24.10.23 12:24
Opening date:
24.10.23 15:33
lipsadatorii_radop-opt_1910-03112023signed.pdf
ID: cc4a74b7-ee4d-4753-b364-ce554b9d6982
Qualification documents
Date of download:
24.10.23 12:24
Opening date:
24.10.23 15:33
2
Participant(s) name(s):
Birovits SRL
Normalized price:
19 219,70 MDL
Status:
Cancelled
Other grounds for rejecting the offer
20.11.23 15:23
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: 94759325-9665-4a18-bf6d-b2b8709a0bb2
Eligibility documents
Date of download:
24.10.23 11:11
Opening date:
24.10.23 13:00
extras din registrul de stat.semnat.pdf
extras din registrul de stat.semnat.pdf
ID: ca1f0086-6dde-4dca-a4c0-f56fdc2b24fd
Eligibility documents
Date of download:
24.10.23 11:14
Opening date:
24.10.23 13:00
certificat privind lipsa sau existenta restantelor fata de bugetul public national scan.semnat.pdf
certificat privind lipsa sau existenta restantelor fata de bugetul public national scan.semnat.pdf
ID: 1505c32a-b7d5-425f-9f6b-01f2c0f89ebf
Qualification documents
Date of download:
24.10.23 11:12
Opening date:
24.10.23 15:13
Qualification documents
Date of download:
24.10.23 11:11
Opening date:
24.10.23 15:13
declaratie de eligibilitate(anexa2).semnat.pdf
declaratie de eligibilitate(anexa2).semnat.pdf
ID: 653809e0-97bd-47d9-a413-664b475fe64b
Qualification documents
Date of download:
24.10.23 11:13
Opening date:
24.10.23 15:13
certificat privind existenta conturilor curente.semnat.pdf
certificat privind existenta conturilor curente.semnat.pdf
ID: a75339ac-492c-4c90-a8ed-624540730d2b
Qualification documents
Date of download:
24.10.23 11:12
Opening date:
24.10.23 15:13
Financial proposal
Date of download:
24.10.23 11:11
Opening date:
24.10.23 15:13
Qualification documents
Date of download:
24.10.23 11:13
Opening date:
24.10.23 15:13
3
Participant(s) name(s):
Casa Morosan
Normalized price:
23 211,85 MDL
Status:
Cancelled
Other grounds for rejecting the offer
20.11.23 15:41
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
scr. instiintare_20.11.2023 rechizite birou.signed.pdf
ID: 2a5c16e7-9482-4a9f-9ee7-711b92a9a941
Details of cancellation
20.11.23 15:41
decizie atribuire nr. 48 20.11.2023 rechizite de birou.pdf
ID: 73439f61-ed90-4250-a448-fb985ff75615
Evaluation Reports
20.11.23 15:41
Documents provided with the proposal
certificat privind existenta conturilor 21.01.2022.signed.pdf
certificat privind existenta conturilor 21.01.2022.signed.pdf
ID: 1dbcaebf-54c9-48db-a959-cc016e627da1
Qualification documents
Date of download:
24.10.23 12:43
Opening date:
24.10.23 15:17
extras din registrul din15.09.2023.signed.pdf
extras din registrul din15.09.2023.signed.pdf
ID: 9d2a7f1a-b539-49be-a353-40de7d1ad529
Qualification documents
Date of download:
24.10.23 12:43
Opening date:
24.10.23 15:17
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK