1
Enquiry period
with 17.10.2023 16:15
to 19.10.2023 11:00
2
Bidding period
with 19.10.2023 11:00
to 24.10.2023 13:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 23 310 MDL
Period of clarifications: 17 Oct 2023, 16:15 - 19 Oct 2023, 11:00
Submission of proposals: 19 Oct 2023, 11:00 - 24 Oct 2023, 13:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Cablu /sfoară de polipropilenă 0,75kg, 600 m.
Mapă carton (215-360 gr/m2) cu șină
Mapă colțar A4 (transparentă)
Mapă din plastic A4 cu elastici
Mapă plastic A4 cu șină
Mapă din plastic A4 cu șină metalică
Mapă plic A4 cu buton (transparent)
Mapă registru A4 70-80mm (albastre)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022188688
Purchase data
Date created
17 Oct 2023, 15:57
Date modified
17 Oct 2023, 16:15
Estimated value (without VAT)
23 310 MDL
Achizitii.md ID
21106886
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
30 Oct 2023 15:59 - 30 Dec 2023 16:14
List of positions
1)
Title
Rechizite de birou CPV: 30192000-1 - Office supplies
Quantity: 5829.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

RADOP-OPT SRL

Normalized price: 17 777,75 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou, Cod CPV 30192000-1, conform necesităţilor AGEPI pentru perioada bugetară 2023. Până la termenul limită – data 24.10.2023, ora 13:00, au fost depuse oferte de către 4 (patru) operatori economici cu următoarele sume pe loturi: Loturi Valoare planificată, lei fără TVA „CRAFTI BUSINESS” SRL „CASA MOROSAN” SRL ”RĂDOP-OPT” SRL „BIROVITS” SRL Lot 1, capse, capsator, agrafe, radiere etc. 2750,00 1394,85 1681,50 1767,00 1781,50 Lot 2, caiete , folii, hârtie pentru notițe, indexuri etc. 6500,00 4638,10 5255,29 5102,05 4965,00 Lot 3, cerneala, clei corector, creion simplu etc. 2000,00 1114,25 1317,60 1390,95 1023,20 Lot 4, cablu, mape 23310,00 23211,85 17777,75 19219,70 Lot 5, marcher 1300,00 996,90 1236,95 1018,40 Lot 6, pix 2750,00 1236,10 1107,52 1774,00 1293,00 Lot 7, scotch, SD, DVD, baterii 3050,00 2532,10 Lot 8, agende 5000,00 2016,00 Total, lei fără TVA 46660,00 În temeiul pct. 42 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate s-au constatat următoarele: Ofertele prezentate de către toți operatorii economici pentru loturile 1-8 corespund cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice, propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată a achiziției pentru fiecare lot în parte. Toate documentele solicitate au fost prezentate. Mostrele prezentate corespund specificațiilor tehnice solicitate. În temeiul pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor public în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractelor de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou (MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1697547433167 din 17.10.2023), conform loturilor, următorilor operatori economici: 1) „CRAFTI BUSINESS” SRL pentru loturile nr. 1 și 2 cu suma totală în valoare de 6032,95 lei fără TVA /7239,54 lei cu TVA. 2) „BIROVITS” SRL pentru loturile nr. 3 și 8 cu suma totală în valoare de 3039,20 lei fără TVA/ 3647,04 lei cu TVA. 3) „RĂDOP-OPT” SRL pentru lotul nr. 4 cu suma în valoare de 17777,75 lei fără TVA/21333,30 lei cu TVA. 4) „CASA MOROȘAN” SRL pentru loturile nr. 5, 6, 7 cu suma totală în valoare de 4636,52 lei fără TVA/5563,82 lei cu TVA.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Birovits SRL

Normalized price: 19 219,70 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Casa Morosan

Normalized price: 23 211,85 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications