1
Enquiry period
with 17.10.2023 13:08
to 01.11.2023 13:30
2
Bidding period
with 01.11.2023 13:30
to 22.11.2023 13:30
3
Auction
23.11.2023 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 4 640 000 MDL
Period of clarifications: 17 Oct 2023, 13:08 - 1 Nov 2023, 13:30
Submission of proposals: 1 Nov 2023, 13:30 - 22 Nov 2023, 13:30
Auction start date: 23 Nov 2023, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform specificațiilor tehnice menționate în Anexa nr. 1
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Full name
Hristina Luchianciuc
Contact phone
022259610
Purchase data
Date created
17 Oct 2023, 12:57
Date modified
19 Oct 2023, 16:00
Estimated value (without VAT)
4 640 000 MDL
The minimum downward of the price
46 400 MDL
Achizitii.md ID
21106852
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Contract period
15 Dec 2023 13:06 - 31 Dec 2023 13:06
List of positions
1)
Title
Dispozitiv pentru verificarea operativă a autenticității documentelor de călătorie pentru controlul de frontieră pentru linia 1 CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 40.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
-
17.10.23 13:08
anexa nr. 1 nou.pdf anexa nr. 1 nou.pdf
Bidding Documents
-
17.10.23 13:08
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
-
17.10.23 13:08
duae_ro_actualizat.doc
Bidding Documents
-
17.10.23 13:08

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Regula Baltija

Normalized price: 298 000 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Dispozitiv pentru verificarea operativă a autenticității documentelor de călătorie pentru controlul de frontieră pentru linia 1
Date:
19 Oct 2023, 16:00
Question's name:
Clarificare
Question:
Buna ziua, ați putea sa clarificați următoarele: 1. Dispozitivele solicitate identifica documentele de călătorie si confirma ca acestea sunt autentice fără a crea un fișier? Sau dispozitivele crează un fișier cu datele scanate care este expediat în alt sistem? Care ar fi acest sistem, care este tipul fișierului. 2. Lumina solicitată de tip UV, IR si Verde este utilizata doar pentru citirea documentelor? 3. Lumina alba este folosită pentru poza persoanei? Am aprecia daca ați putea descrie procesul de utilizare a dispozitivului, noi credem ca acesta are loc în felul următor: Se apropie persoana amplasează pașaportul/document intern pe scaner, dispozitivul citește datele de pe pașaport în lumina UV, IR, Verde validează autenticitatea. Este creat un fișier cu date care pleca undeva da/nu? Este efectuată o poza persoanei care verifica corespunderea cu cea din pașaport da/nu? Alte detalii daca sunt. Va mulțumesc.
Answer (20 Oct 2023, 11:47):
Bună ziua. - Conform caietului de sarcini, se solicită echiparea dispozitivului cu un monitor de min. 10 inchi, care de fapt poate fi o tabletă sau alt dispozitiv de vizualizare prin flux video a documentului de călătorie sub diferite spectre de lumină, inclusiv cu posibilitate de mărire digitală. Ce ține de salvare date/imagini în fișier/e – opțional. - Toate spectrele (sursele) de lumină sunt utilizate la verificarea autenticității documentelor de călătorie (elementele de protecție) - Conform caietul de sarcini se solicită un echipament dotat cu diferite surse de lumină și un dispozitiv de vizualizare (monitor/tabletă/alte), inclusiv cu un mecanism comod (poate fi mecanic prin butoane sau software prin touchscreen) de administrare (de comandă) a surselor de lumină, video și mărire.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications