1
Enquiry period
with 10.10.2023 15:07
to 24.10.2023 13:00
2
Bidding period
with 24.10.2023 13:00
to 20.11.2023 12:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 085 200 MDL
Period of clarifications: 10 Oct 2023, 15:07 - 24 Oct 2023, 13:00
Submission of proposals: 24 Oct 2023, 13:00 - 20 Nov 2023, 12:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Produse alimentare conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2024, fructe și legume pentru simestru I anul 2024.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
The contact person
Full name
Curea Cristina
Contact phone
078913550
Purchase data
Date created
10 Oct 2023, 15:07
Date modified
11 Oct 2023, 10:02
Achizitii.md ID
21099735
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
LOTUL 2 Produse crupoase
Budget: 155800.0 MDL
Active
LOTUL 3 Fructe și legume
Budget: 192300.0 MDL
Active
LOTUL 4 Carne de găină
Budget: 395900.0 MDL
Active
LOTUL 5 Produse lactate
Budget: 1046600.0 MDL
Active
LOTUL 6 Ouă
Budget: 183600.0 MDL
Active
LOTUL 7 Castraveți murați
Budget: 21500.0 MDL
Active
LOTUL 9 Pește¬
Budget: 318000.0 MDL
Active
LOTUL 10 Suc
Budget: 87200.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
docum standart.docx
Bidding Documents
-
10.10.23 15:07
caiet de sarcini 2024.docx
Bidding Documents
-
10.10.23 15:07
anunt produse alimentare.pdf anunt produse alimentare.pdf
Bidding Documents
-
10.10.23 15:07
duae.docx
Bidding Documents
-
10.10.23 15:07
anunt de participare produse alim 2024.docx
Bidding Documents
-
10.10.23 15:07
Date:
11 Oct 2023, 10:02
Question's name:
Clarificari
Question:
Vă rugăm să luați în considerare posibilitate de a micșora termen la Contract pînă la 3/6 luni de livrare a produselor, deoarece că azi nimeni nu știe ce o să fie în anul 2024. Deasemenea conform circularei MINISTERUL FINANŢELOR AL REPUBLICII MOLDOVA nr. 13-09/94 din 14.04.2022 este posibilitate conform art.1, lit.f) Pentru produsele/serviciile alimentare, autoritatea contractantă poate încheia contracte cu un termen de valabilitate de până la trei luni.
Answer (11 Oct 2023, 10:22):
Grupul de lucru a decis d a fi desfășurată procedura pe o perioada de 12 luni, fructe și legume 6 luni. Instituția se asigură pentru o bună funcționare, la fel și bugetu este planicat conform prețurilor stabilite pe piață.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.