Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
283 018,87 MDL
Period of clarifications:
20 Sep 2023, 16:03 - 22 Sep 2023, 10:00
Submission of proposals:
22 Sep 2023, 10:00 - 27 Sep 2023, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de organizare a evenimentului de dezvoltare a personalului
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Ofertele ÎP COSTEȘTI și LUNIMAR PRIM SRL se resping în temeiul pct.35 și pct.51 subpct.3) din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.870/2022, deoarece ofertele nu corespund cerinţelor solicitate (nu au fost semnate electronic ofertele plasate în SIA ”RSAP”).
Prin urmare procedura de achiziție publică se anulează.
Prin urmare procedura de achiziție publică se anulează.
Date of cancellation
27 Sep 2023, 17:02
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
20 Sep 2023, 16:03
Date modified
27 Sep 2023, 17:03
Achizitii.md ID
21093341
MTender ID
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de organizare a evenimentului de dezvoltare a personalului
Budget: 283018.87 MDL
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK