1
Enquiry period
with 20.09.2023 15:47
to 26.09.2023 16:00
2
Bidding period
with 26.09.2023 16:00
to 03.10.2023 16:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 392 190 MDL
Period of clarifications: 20 Sep 2023, 15:47 - 26 Sep 2023, 16:00
Submission of proposals: 26 Sep 2023, 16:00 - 3 Oct 2023, 16:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform Volumelor de licrări Anexa i și Condiții speciale pct 20 din Anunțul de Participare.
1 . Descriere generală
Se preconizează efectuarea lucrărilor de reparație curentă a încăperilor etajului 4 (transmis în administrare CNAS ca urmare a Hotărârii Guvernului nr. 194/2023) în cadrul Aparatului Central al Casei Naționale de Asigurări Sociale din str. Gh. Tudor, nr. 3, mun. Chișinău, și anume:
a) Reparație birouri și coridor
 desfaceri de tencuieli interioare sau exterioare driscuite la pereți, desfacerea tapetelor din hârtie lavabilă sau semilavabilă, lipirea tapetelor pe bază de poliesteri semilavabile, (modelul și culoarea se coordonează cu beneficiarul);
 demontarea țevilor: din PVC diametrul 32-50 mm, țeavă neagră pentru instalații, montate la încălzirea centrală prin sudare;
 demontarea lambriurilor, placarea pereților cu plăci din ghips–carton gr.12.5 mm, montate pe structură din profil zincat;
 grunduire, vopsitorii interioare a pereților;
 reparatii de tencuieli interioare, in jurul tocurilor si pervazurilor, la usi si ferestre, de 2 cm grosime;
 desfacerea pardoselilor existente (din covor PVC, plăci de gresie, beton), turnarea stratului suport, placarea cu placi laminat, montarea plintelor din lemn (fag);
 înlocuirea tavanelor suspendate ”Armstrong” (inclusiv carcasa).
b) Înlocuirea articolelor de tâmplărie
 demontarea ferestrelor interioare și a blocurilor de uși existente din lemn, confecționarea și instalarea ferestrelor și blocurilor de uși din profiluri de mase plastice;
 zidării din cărămidă la pereți despărțitori (golurile după demontarea ferestrelor din pereți despărțitori);
 demontarea blocurilor de uși existente din metal (2 bucăți), confecționarea și instalarea blocurilor de uși din profiluri de mase plastice, inclusiv armaturile și accesoriile necesare;
c) Reamenajarea cu extinderea grupului sanitar și reparația acestuia:
 extinderea spațiului pentru grupul sanitar prin demolarea pereților de zidărie și zidirea pereților despărțitori armați cu grosimea acestora de ½ cărămidă;
 tencuire, grunduire, vopsire pereți, placarea cu gresie ceramică;
 înlocuirea pardoselilor din plăci de gresie;
 reparația tavanului;
 demontarea blocurilor de uși existente, confecționarea și instalarea blocurilor de uși din profiluri de mase plastice, inclusiv armaturile și accesoriile necesare;
 montarea ventilatoarelor axiale de fereastră.


d) Evacuare deșeuri și transport material interior:
 transporturi cu mijloace manuale prin purtat direct la 60 m distanta cu o incarcatura pina la 50 kg;
 încărcarea deșeurilor în auto, transportarea.
e) Apa / canalizare / incalzire (Hol/ Birouri/ Grup sanitar):
 golirea instalatiei de încalzire centrala în vederea executarii reparatiilor;
 demontarea/montarea radiatoarelor, lavoarelor, vaselor de closet, boiler, uscătoare de mâini, ditribuitor automat de săpun lichid;
f) Rețea electrică interioară:
 Demontări de corpuri de iluminat de orice tip, aparatelor electrice pentru curenți tari, tuburi din IPE-PVC si PFL sau elemente de protecție;
 Lucrări de montare (tablouri electrice, corpuri de iluminat, întrerupătoare, conductorilor mascati, dozelor de ramificatie, prizelor, etc.)

2. Materiale, compatibilităţi, reglementări tehnice şi standarde utilizate
1. Articolele de tâmplărie se vor fabrica în conformitate cu standardele în vigoare, cu prezentarea certificatelor de conformitate;
2. Dimensiunile tâmplăriei se precizeaza la fața locului, designul și direcția de deschidere a ușilor se coordonează cu beneficiarul;
3. Tavanele suspendate de tip ”Armstrong” – modelul și culoarea se coordonează cu beneficiarul;
4. Tipul și culoarea tapetelor se coordonează cu beneficiarul;
5. Modelul și culoarea instalațiilor sanitare se coordonează cu beneficiarul;
6. Modelul și culoarea plăcilor de gresie și faianță se coordonează cu beneficiarul;
7. Pentru pardoseli se va utiliza parchet laminat cu grosimea de 10 mm, clasa de abraziune 33;
8. Corpurile de iluminat fluorescent tip CIO 40W, fără tub (tip LED, 60x60, 50 W, culoarea luminii – se va coordona cu beneficiarul;
9. Pentru vopsirea radiatoarelor din fontă și a țevilor se va utiliza vopsea pe bază acrilică, fără miros;
10. Deșeurile vor fi evacuate de antreprenor;
11. Toate viciile constatate la lucrările de reparație executate vor fi remediate de către antreprenorul general, din cont propriu.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
The contact person
Full name
Donici Serghei
Contact phone
+37322257681
Purchase data
Date created
Date modified
20 Sep 2023, 19:52
Estimated value (without VAT)
1 392 190 MDL
Achizitii.md ID
21093332
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, în cadrul Aparatului Central al Casei Naționale de Asigurări Sociale din str. Gh. Tudor, nr. 3, mun. Chișinău
Contract period
10 Oct 2023 03:00 - 9 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație a etajului 4 (transmis în administrare CNAS ca urmare a Hotărârii Guvernului nr. 194/2023) în cadrul Aparatului Central al Casei Naționale de Asigurări Sociale din str. Gh. Tudor, nr. 3, mun. Chișinău CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
3.1. DS_lucrari AC CNAS et 4
Technical Specifications
Documentația Standard în Word
20.09.23 15:47
3.1. DS_lucrari AC CNAS et 4.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard
20.09.23 15:47
4. DUAE lucrari AC CNAS Etaj 4
Technical Specifications
DUAE în Word
20.09.23 15:47
1. ANUNȚ DE PARTICIPARE AC CNAS Etaj 4.semnat
Technical Specifications
Anunț de Atribuire
20.09.23 15:47
2. Caiet de sarcini AC CNAS Etaj 4.semnat
Technical Specifications
Caietul de Sarcini
20.09.23 15:47
4. DUAE lucrari AC CNAS Etaj 4.semnat
Technical Specifications
DUAE
20.09.23 15:47

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

General One SRL

Normalized price: 894 181,19 MDL
Status: Cancelled
Reason: Întru vizualizarea următoarei oferte
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL IQ Fenster

Normalized price: 908 657,45 MDL
Status: Winner
Reason: Conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

"Maistcons Grup" SRL

Normalized price: 921 571,15 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

SRL EUSEVAS CONS

Normalized price: 972 755 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

S.R.L 'VIC DAR COM'

Normalized price: 975 472,46 MDL
Status: Awaiting
6
Participant(s) name(s):

SRL Euroros Grup"

Normalized price: 1 095 293,12 MDL
Status: Awaiting
7
Participant(s) name(s):

Reniur cons

Normalized price: 1 109 323,96 MDL
Status: Awaiting
8
Participant(s) name(s):

JEKO construct

Normalized price: 1 145 429,68 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
9
Participant(s) name(s):

SRL NICANAS

Normalized price: 1 151 519,15 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
10
Participant(s) name(s):

Influent Group Construct

Normalized price: 1 152 134,41 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
11
Participant(s) name(s):

Fart-Home-Project

Normalized price: 1 186 250,35 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications