1
Enquiry period
with 18.09.2023 20:56
to 23.09.2023 10:30
2
Bidding period
with 23.09.2023 10:30
to 01.10.2023 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 1 828 515 MDL
Period of clarifications: 18 Sep 2023, 20:56 - 23 Sep 2023, 10:30
Submission of proposals: 23 Sep 2023, 10:30 - 1 Oct 2023, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

*Lucrari de constructie (Demontari/ Executarea golurilor noi/ Inchideri si compartimentari/ Astupare goluri/ Grunduirea suprafetelor interioare a peretilor si tavanelor/ Pardosea/ Glafuri, coloane, grinzi/ Timplarii/ Incalzire/ Grilajul de protectie la radiatoare/ Lucrari de electromontare).
* Lucrari de electromontare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petru Zadnipru,14/4
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Borta
Contact phone
68811899
Purchase data
Date created
18 Sep 2023, 20:44
Date modified
18 Sep 2023, 21:03
Estimated value (without VAT)
1 828 515 MDL
Achizitii.md ID
21092862
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petru Zadnipru,14/4
Contract period
10 Oct 2023 18:00 - 30 Dec 2023 20:47
List of positions
1)
Title
Lucrari de reparatie a salii de sport in cadrul LT "Gaudeamus" CPV: 45400000-1 - Building completion work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
-
18.09.23 20:56
caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-
18.09.23 20:56
declaratie_ro.doc
Evaluation Criteria
-
18.09.23 21:03
documentatia standarta omf 69.docx
Bidding Documents
-
18.09.23 21:03

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL Stancom Constrcut

Normalized price: 1 284 957,91 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

''Eurogrupstim'' SRL

Normalized price: 1 378 174,58 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Foreco Group

Normalized price: 1 410 442,19 MDL
Status: Winner
Reason: Instituția Publică Liceul Teoretic „Gaudeamus”, în urma reevaluării a C.O.P. nr. MD-1695059108066 din 01.10.2023 privind achiziționarea Lucrări de reparație a salii de sport in cadrul LT "Gaudeamus", prin Decizia Nr. 03D-759-23 Data: 20.11.2023 a Agentiei Nationale pentru Soluționare a Contestațiilor ,Vă comunică : Ca urmare grupul de lucru pe achiziții din cadrul IPLT „GAUDEAMUS” a solicitat înlăturarea erorilor și neconformitățile la elaborarea devizului din Forma 5 pentru pozițiele:  Poz.21„Consumul plasei” 2,57 kg/m2, în devizul Dvs. este inclus Consumul plasei 0,0363 kg/m2;  Poz.26 „Placa PGC gr.12,5mm” , în devizul Dvs. nu este specificat grosimea plăcilor;  Poz.45 „Polistiren expandat cu ciment Y=250kg/m3” expandat cu ciment Y=250kg/m3 în devizul Dvs. este indicat Beton;  Poz.52 „indicat Plintaă MDF” în devizul Dvs. este Plinta din lemn;  Poz.49 „coeficientului k=2”, în devizul Dvs. a fost inclus k=0,8. și prezentarea a actelor justificative, facturii fiscale/conturi de plată până lа data de 01.10.2023 și certificate de calitate lа materiale. Operatorul economic „Stancom Construct” SRL- drept răspuns la solicitarea de clarificare prin scrisoarea cu nr. № 01-03/464 din 21.11.2023, a oferit următoarele explicații: Preturile la materiale, incluse in Formularul nr. 3 a Programei WinSmeta-2000 sunt indicate conform preturilor curente a trim. III anului 2023. Tot odată, Vă informez că, SRL ,, Stancom Construct,, conlucrează cu agenții economici pe parcursul perioadei îndelungate și avem reduceri pînă la 30%, ce aduce la scăderea prețului a ofertei. Din cele menționate supra operatorul economic „Stancom Construct” SRL nu poate fi declarat învingător, din motiv că: a) Prin faptul că operatorul economic a prezentat Devizul ofertei la data 01.10.23 în valoare de 1 284 957,91 lei fără TVA , dar în urma înlăturării erorilor mecanice Devizul ofertei constitue 1 124 708,57 lei fără TVA cu o deviere de la oferta inițiala -32 147,33 lei, potrivit prevederile legale al art.69, alin.5 al Legi 131/15 privind achiziții publice „Autoritatea contractantă are dreptul să considere oferta conformă dacă aceasta conține abateri neînsemnate de la prevederile documentației de atribuire, erori sau omiteri ce pot fi înlăturate fără a afecta esența ei. b) Nu au fost prezentate facturi fiscale și/sau conturi de plată pentru materiale care vor fi folosite până la data limită stabilită (24.11.2023). Reieșind din prevederile legale a legii 131/15 privind achiziții publice, art.69, alin.3 și 4 al legi, autoritatea contractantă are dreptul să solicite ofertantului doar explicații scrise asupra ofertei sale, dacă informațiile și documentele prezentate sânt incomplete, sau, după caz, documentele justificative aferente DUAE. Astfel, autoritatea contractantă nu va admite modificări ale ofertei, inclusiv ale prețului ei, ce ar face ca oferta să corespundă unor cerințe cărora inițial nu le corespundea. În această ordine de idei, informăm OE „Foreco Group” SRL este desemnat câștigător, conform prevederilor legale, după împlinirea termenului de așteptare/6 zile calendaristice, urmează semnarea Contract de antrepriză, iar până la semnarea contractului solicităm prezentarea garanției de bună execuție a contractului ce constituie 5% din valoarea ofertei prezentate. Totodată, „Foreco Group” SRL urmează să prezinte autorității contractante și Agenției Achiziții Publice declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani la semnarea contractului, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție public.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

SRL NICANAS

Normalized price: 1 602 490,79 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

LIVART PRIM SRL

Normalized price: 1 644 944,21 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

KVM Cons SRL

Normalized price: 1 698 870,70 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications