Select the type of procedure
Commercial procurement
21091713
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
58 333,33 MDL
Period of clarifications:
11 Sep 2023, 8:34 - 15 Sep 2023, 9:00
Submission of proposals:
15 Sep 2023, 9:00 - 18 Sep 2023, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de reparare și întreținere a instalațiilor electrice din sediul Primăriei or.Codru, Bibliotecii Publice și Grădiniței, 194 din or.Codru
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Sep 2023, 8:34
Date modified
18 Sep 2023, 9:00
Achizitii.md ID
21091713
MTender ID
CPV
50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de reparare și întreținere a instalațiilor electrice din sediul Primăriei or.Codru, Bibliotecii Publice și Grădiniței, 194 din or.Codru
Budget: 58333.33 MDL
Purchase has not taken place
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK