Public procurement
21090619
Suc de mere
1
Enquiry period
with 30.08.2023 15:12
to 09.09.2023 16:00
to 09.09.2023 16:00
2
Bidding period
with 09.09.2023 16:00
to 19.09.2023 16:00
to 19.09.2023 16:00
3
Auction
with 20.09.2023 14:00
to 20.09.2023 14:09
to 20.09.2023 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
21 667 MDL
Period of clarifications:
30 Aug 2023, 15:12 - 9 Sep 2023, 16:00
Submission of proposals:
9 Sep 2023, 16:00 - 19 Sep 2023, 16:00
Auction start date:
20 Sep 2023, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Suc de mere - limpezit
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017 și Legea nr.306/2018.
Reglementările tehnice: stabilite în HG nr.1111/2010
Ambalaj: cutii Tetra Pak cu volum 0.200 litri, pentru transportare/ manipulare vor fi ambalate în cutii de carton sau pungi (material) utilizate ca ambalaj a câte 2 - 30 buc.
Compoziția:
- suc din fructe limpezit – suc din care sunt extrase suspensiile până la starea străvezie observată vizual.
Etichetarea și marcarea conform: Legea nr.279/2017.
Reguli pentru verificarea calităţii: ambalarea, marcarea, proprietăţile organoleptice, etc.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frînghii, etc.;
- termen de valabilitate a produsului la livrare: minim 10 luni de la data livrării.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, certificatul de calitate/ declarația de conformitate.
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, pînă la data 19 decembrie, anul 2023, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017 și Legea nr.306/2018.
Reglementările tehnice: stabilite în HG nr.1111/2010
Ambalaj: cutii Tetra Pak cu volum 0.200 litri, pentru transportare/ manipulare vor fi ambalate în cutii de carton sau pungi (material) utilizate ca ambalaj a câte 2 - 30 buc.
Compoziția:
- suc din fructe limpezit – suc din care sunt extrase suspensiile până la starea străvezie observată vizual.
Etichetarea și marcarea conform: Legea nr.279/2017.
Reguli pentru verificarea calităţii: ambalarea, marcarea, proprietăţile organoleptice, etc.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frînghii, etc.;
- termen de valabilitate a produsului la livrare: minim 10 luni de la data livrării.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, certificatul de calitate/ declarația de conformitate.
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, pînă la data 19 decembrie, anul 2023, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
30 Aug 2023, 14:59
Date modified
30 Aug 2023, 15:12
Estimated value (without VAT)
21 667 MDL
The minimum downward of the price
86,67 MDL
Achizitii.md ID
21090619
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. V. Lupu, 37
Contract period
3 Oct 2023 15:04 - 30 Dec 2023 15:11
List of positions
1)
Title
Quantity: 800.0
Unit of measurement: Litru; decimetru cub
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
30.08.23 15:12
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
30.08.23 15:12
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Casa de Comerț Vita
Normalized price:
17 600 MDL
Status:
Winner
La lotul „Suc de mere”, prețul cel mai scăzut a fost propus de către ofertantul SRL „Casa de Comerț Vita”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative și a mostrei, prezentate de către operatorul economic SRL „Casa de Comerț Vita”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire
09.10.23 08:40
Reason: La lotul „Suc de mere”, prețul cel mai scăzut a fost propus de către ofertantul SRL „Casa de Comerț Vita”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative și a mostrei, prezentate de către operatorul economic SRL „Casa de Comerț Vita”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire
Qualification documents
ultimul raport financiar 2022.semnat.pdf
ultimul raport financiar 2022.semnat.pdf
ID: 1681b50d-3c5a-40c6-9717-23231b472da9
Winning Bid
9.10.23 08:40
autorizatii pentru transport 28.02.2024.semnat.pdf
autorizatii pentru transport 28.02.2024.semnat.pdf
ID: 19d47ed2-312c-4aca-b042-0de09a05d6be
Winning Bid
9.10.23 08:40
Winning Bid
9.10.23 08:40
Winning Bid
9.10.23 08:40
Winning Bid
9.10.23 08:40
Winning Bid
9.10.23 08:40
Winning Bid
9.10.23 08:40
certificat pentru confirmarea capacitatii executarii contractului.semnat.pdf
certificat pentru confirmarea capacitatii executarii contractului.semnat.pdf
ID: 9963b2b4-704b-4147-9a43-77a81dc3b223
Winning Bid
9.10.23 08:40
Complaints and review decisions
9.10.23 08:40
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: ac4f62f7-7f6c-4baf-bf92-4133056ee41e
Winning Bid
9.10.23 08:40
vita certif a2316236 din 27092023 ae.pdf
vita certif a2316236 din 27092023 ae.pdf
ID: c8cf02f4-f8ca-467f-9824-aeb7780ed9bc
Winning Bid
9.10.23 08:40
Winning Bid
9.10.23 08:40
certificat de inregistrare oficiala pentru siguranta alimentelor 2020.semnat.pdf
certificat de inregistrare oficiala pentru siguranta alimentelor 2020.semnat.pdf
ID: dc244ab6-46d6-4f38-b95b-8b30cdfa8342
Winning Bid
9.10.23 08:40
Winning Bid
9.10.23 08:40
Documents provided with the proposal
Documents of submission
Date of download:
18.09.23 12:13
Opening date:
20.09.23 15:23
Documents of submission
Date of download:
18.09.23 12:13
Opening date:
20.09.23 15:23
garantie pentru oferta.semnat.pdf
garantie pentru oferta.semnat.pdf
ID: a6eb49cf-2fcf-4aa9-b5c7-6e8a866223e2
Documents of submission
Date of download:
18.09.23 12:13
Opening date:
20.09.23 15:23
Documents of submission
Date of download:
18.09.23 12:13
Opening date:
20.09.23 15:23
Documents of submission
Date of download:
18.09.23 12:13
Opening date:
20.09.23 15:23
Documents of submission
Date of download:
18.09.23 12:13
Opening date:
20.09.23 15:23
2
Participant(s) name(s):
SRL Nobil Prest
Normalized price:
18 200 MDL
Status:
Awaiting
In case Award criteria is The lowest price: documents such as 'Qualification Documentation', 'financial proposal' and 'Illustration' will be browseable for all only after your offer has been placed in 'pending' status.
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK