1
Enquiry period
with 18.08.2023 17:04
to 28.08.2023 15:00
2
Bidding period
with 28.08.2023 15:00
to 07.09.2023 15:00
3
Auction
with 08.09.2023 15:18
to 08.09.2023 15:32
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 41 666,67 MDL
Period of clarifications: 18 Aug 2023, 17:04 - 28 Aug 2023, 15:00
Submission of proposals: 28 Aug 2023, 15:00 - 7 Sep 2023, 15:00
Auction start date: 8 Sep 2023, 15:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ:
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
18 Aug 2023, 17:00
Date modified
23 Aug 2023, 13:28
Estimated value (without VAT)
41 666,67 MDL
The minimum downward of the price
416,67 MDL
Achizitii.md ID
21089142
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
9 Sep 2023 17:00 - 30 Dec 2023 17:01
List of positions
1)
Title
Contoare de bancnote CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
anexa nr.2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Bidding Documents
-
18.08.23 17:04
61. anunt.docx
Bidding Documents
-
18.08.23 17:04
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

S. C. „PLASMA RTI”

Normalized price: 41 640 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertei depuse în cadrul procedurii prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1692367227570 din „18” august 2023 privind achiziționarea tehnicii de calcul și a altor echipamente tehnologice, conducându-se de prevederile art. 75, alin.(8) al Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A respinge oferta operatorului economic ” “Business Triumf” S.R.L., pentru Lotul 1 - Cântar electronic 15-30 kg, din motiv că nu s-a conformat cerințelor expuse în documentația de atribuire. 2. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1 - Cântar electronic 15-30 kg, oferta operatorului economic S.C. ”Plasma RTI” S.R.L. (IDNO: 1003600107651), reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a tehicii de calcul și a altor echipamente tehnologice, suma totală a ofertei, fără TVA – 958 230, 00 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 1 149 876,00 lei), ce se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție. 3. A desemna câștigătoare pentru Lotul 2 - Contoare de bancnote, oferta operatorului economic S.C. ”Plasma RTI” S.R.L. (IDNO: 1003600107651), reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a tehicii de calcul și a altor echipamente tehnologice, suma totală a ofertei, fără TVA – 41 640, 00 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 49 968,00 lei), ce se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție. Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”. Vă mulțumim pentru participare!
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

DALU MOL S.R.L.

Normalized price: 62 600 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Business Triumf SRL

Normalized price: 79 166,66 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications