1
Enquiry period
with 15.08.2023 15:57
to 25.08.2023 15:00
2
Bidding period
with 25.08.2023 15:00
to 04.09.2023 15:00
3
Auction
05.09.2023 15:18
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 133 333,33 MDL
Period of clarifications: 15 Aug 2023, 15:57 - 25 Aug 2023, 15:00
Submission of proposals: 25 Aug 2023, 15:00 - 4 Sep 2023, 15:00
Auction start date: 5 Sep 2023, 15:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziționarea serviciilor de deservire tehnică a cîntarelor
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
15 Aug 2023, 15:52
Date modified
15 Aug 2023, 16:38
Estimated value (without VAT)
133 333,33 MDL
The minimum downward of the price
1 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21088486
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
6 Sep 2023 15:55 - 30 Dec 2023 15:55
List of positions
1)
Title
Deservire cântare CPV: 50400000-9 - Repair and maintenance services of medical and precision equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
56. anunt.docx
Bidding Documents
-
15.08.23 15:57
56. anunt.pdf 56. anunt.pdf
Bidding Documents
-
15.08.23 15:57
anexa nr.2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Bidding Documents
-
15.08.23 15:57
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

S. C. „PLASMA RTI”

Normalized price: 133 332 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertei depuse în cadrul procedurii prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1692103977310 din „15” august 2023 privind achiziționarea Serviciilor de deservire a echipamentelor de numărat bancnote și cântare, conducându-se de prevederile art. 75, alin.(8) al Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1 - deservire echipament de numărat bancnote, oferta operatorului economic S. C. „PLASMA RTI” S.R.L. (IDNO: 1003600107651), reieșind din faptul că, s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a serviciilor de deservire a echipamentelor de numărat bancnote și cântare, în suma totală de 166664,00 lei fără TVA (suma totală a ofertei cu TVA – 199996,80 lei). 2. A desemna câștigătoare pentru Lotul 2 - deservire cântare, oferta operatorului economic S. C. „PLASMA RTI” S.R.L. (IDNO: 1003600107651), reieșind din faptul că, s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a serviciilor de deservire a echipamentelor de numărat bancnote și cântare, în suma totală de 133332,00 lei fără TVA (suma totală a ofertei cu TVA – 159993,60 lei). Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”. Vă mulțumim pentru participare!
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications