1
Enquiry period
with 11.08.2023 14:49
to 15.08.2023 12:00
2
Bidding period
with 15.08.2023 12:00
to 04.09.2023 12:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 83 333 MDL
Period of clarifications: 11 Aug 2023, 14:49 - 15 Aug 2023, 12:00
Submission of proposals: 15 Aug 2023, 12:00 - 4 Sep 2023, 12:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Hârtie igienică -900 Buc.
Prosop de hârtie - 300 Buc.
Huse pentru colac WC - 20 Set. .
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022188642
Purchase data
Date created
11 Aug 2023, 14:41
Date modified
11 Aug 2023, 14:49
Estimated value (without VAT)
83 333 MDL
Achizitii.md ID
21088130
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
6 Sep 2023 14:48 - 30 Dec 2023 14:48
List of positions
1)
Title
Articole de hârtie pentru uz sanitar CPV: 33770000-8 - Paper sanitary
Quantity: 1220.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IGIENA MARKET

Normalized price: 64 083,33 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

TORECO SRL

Normalized price: 83 310 MDL
Status: Winner
Reason: Până la termenul limită – data 04.09.2023, ora 12:00 au depus oferte 2 (doi) ofertanți: - „TORECO” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 83310,00 de lei fără TVA; - „IGIENA MARKET” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 64083,33 de lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele: Cu referire la propunerile financiare prezentate, Grupul de lucru constată că acestea se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 83333,00 lei fără TVA). Oferta prezentată de operatorul economic „TORECO” S.R.L. corespunde tuturor cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, toate documentele solicitate au fost prezentate. Oferta prezentată de „IGIENA MARKET” S.R.L. nu corespunde specificațiilor tehnice solicitate. Astfel, în temeiul pct. 51 subpct. 3) din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, AGEPI respinge oferta operatorului economic din următoarele motive: Specificația tehnică prezentată de ofertant nu este completată corespunzător, fiind indicată doar mențiunea „conform cerinței”. La solicitarea suplimentară a completării corespunzătoare a specificațiilor tehnice, cu aplicarea semnăturii electronice (anexa 22 la Documentația standard, aprobată prin la Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 115 din 15.09.2021), operatorul economic nu s-a conformat. La examinare mostrelor s-a constatat că: La poziția 1: Hârtie igienică – Lipsește eticheta cu informația despre producător, caracteristicile tehnice ale produsului (lungimea, lățimea rolei, porționarea prosopului etc., fapt care duce la imposibilitatea stabilirii de către autoritatea contractantă a corespunderii produsului cu specificațiile tehnice solicitate și anume, dacă lungimea rolei este de cel puțin 170 de metri. La examinarea vizuală și tactilă s-a constatat calitatea proastă a produsului. La poziția 2: Prosop de hârtie – Nu corespunde specificațiilor tehnice solicitate: lipsește eticheta cu informația despre producător, caracteristicile tehnice ale produsului (lungimea, lățimea rolei, porționarea prosopului, etc.). Astfel, s-a solicitat lungimea/porționarea prosopului de 35 cm; efectiv urmare măsurării – este de 25 cm și totodată nu este clar dacă lungimea rolei este de cel puțin 300 de metri. La examinarea vizuală și tactilă s-a constatat calitatea proastă a produsului. La poziția 3: Huse pentru colac WC – Nu corespund specificațiilor tehnice solicitate: s-a solicitat set de minim 250 buc., s-a prezentat mostră - set de 200 buc. Pentru 20 de seturi solicitate spre procurare se creează un deficit de 1000 de huse. În conformitate cu pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Articolelor de hârtie de uz sanitar, operatorului economic „TORECO” S.R.L., cu propunerea financiară în sumă de 83310,00 de lei fără TVA 99972,00 cu TVA, oferta căruia corespunde cerințelor de calificare și specificaților tehnice.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications