Select the type of procedure
Commercial procurement
21087890
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
11 891 602,53 MDL
Period of clarifications:
10 Aug 2023, 11:28 - 21 Aug 2023, 10:00
Submission of proposals:
21 Aug 2023, 10:00 - 18 Sep 2023, 10:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de Constructie a retelei de canalizare pe teren domeniul public, oferent imobililor din mun. Orhei, str. C. Stamati, str. Colindatorilor , str. T. Roman , str. C. Stere
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Valoarea estimată a obiectului de achiziție nu corespunde cu devizul estimativ
Date of cancellation
18 Aug 2023, 17:07
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. V. Mahu 160
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
10 Aug 2023, 11:28
Date modified
18 Aug 2023, 17:08
Achizitii.md ID
21087890
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
10 Aug 2023, 12:26
Question's name:
caietul de sarcini
Question:
buna ziua, unde putem gasi forma F1 desfasurata?
Answer (10 Aug 2023, 13:42):
Buna ziua
La procedura de achizitie sunt atasate Formularul nr. 1 (7-1-1 PG LCL)) si Formularul nr. 1 (2-1-1 CE LCL) -lista cu cantitati de lucrari necesara.
Date:
10 Aug 2023, 13:47
Question's name:
Garantia bancara
Question:
Buna ziua. De ce solicitati garantia bancara sa fie transferata pe contul autoritatii contractante, cind poate fi prezentata si o garantie bancara . Rugam sa adaugati si a 2-a optiune. In asa fel nu veti limita posibilitatea de a participa mai multi ofertanti. Doar nu vreti sa spuneti ca scopul dvs nu este de a acumula bani in contul primariei?
Answer (10 Aug 2023, 14:02):
Autoritatea contractantă a optat ca garanția pentru ofertă să fie depusă la contul autorității.
Date:
11 Aug 2023, 10:39
Question's name:
Licitatie
Question:
Rugam sa specificati cine este finantatorul acestui proiect?
Answer (11 Aug 2023, 10:50):
Autoritatea contractantă : Primăria mun. Orhei
Date:
12 Aug 2023, 19:06
Question's name:
7-1-1 Plan general (43/2022-PG)
Question:
Buna ziua. Explicati va rog poz.25 DA06A2 - Strat de agregate naturale cilindrata, avind functia de rezistenta filtranta, izolatoare, aerisire, antigeliva si anticapilara, cu asternere manuala, cu nisip - 7659 m3. Dar piatra din poz.26 DA06A1 doar 443.55m3? Care e volumul gresit?
Answer (14 Aug 2023, 14:07):
În conformitate cu soluțiile prevăzute în proiect, rambleierea inversă a tranșeelor amplasate pe partea carosabilă urmează a fi efectuată cu nisip. Prin urmare, rambleierea (umplerea cu nisip) a fost prevăzută în detaliul privind restabilirea drumului din compartimentul PG, iar cantitatea este inclusă în poz.25, DA06A2 - Strat de agregate naturale cilindrate, avind functia de rezistenta filtranta, izolatoare, aerisire, antigeliva si anticapilara, cu asternere manuala, cu nisip - 7659 m3).
Date:
14 Aug 2023, 09:00
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Caiet de sarcini 2-1-1. Spuneti va rog, daca sunt corecte volumele din poz. 1,3, 10,12 ?
Se execută sapături în volum total de 10 627m3 , iar total umpluturi cu nisip, balast si pămint se fac in volum de 961,78 m3. Dacă se transportă excesul de pamînt in volum de 10 284m3 , cu ce umplem sanțurile ? Cantitatea totală de umpluturi - 961,78 m3 (nisip, balast, si sol) nu este suficientă de a acoperi santurile.
Answer (14 Aug 2023, 14:08):
În conformitate cu soluțiile prevăzute în proiect, rambleierea inversă a tranșeelor amplasate pe partea carosabilă urmează a fi efectuată cu nisip, conform detaliilor din compartimentul Plan General si poz. 25 din lista cu cantitatile de lucrari 7-1-1. Cantitatile indicate in caietul de sarcini au fost verificate și coincid volumelor de materiale conform soluțiilor din proiect.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK