Select the type of procedure
Commercial procurement
21087614
1
Enquiry period
with
09.08.2023 15:27
to 10.08.2023 16:00
to 10.08.2023 16:00
2
Bidding period
with
10.08.2023 16:00
to 14.08.2023 08:30
to 14.08.2023 08:30
3
Auction
with
15.08.2023 15:00
to 15.08.2023 15:28
to 15.08.2023 15:28
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
358 260 MDL
Period of clarifications:
9 Aug 2023, 15:27 - 10 Aug 2023, 16:00
Submission of proposals:
10 Aug 2023, 16:00 - 14 Aug 2023, 8:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Instalarea centralei solare prin conversia fotovoltaica
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-5616, MOLDOVA, Rîşcani, s.Corlăteni, str.Centrala 95
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Aug 2023, 15:27
Date modified
10 Aug 2023, 8:20
Achizitii.md ID
21087614
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Instalarea centrala fotovoltaica, str. Centrala nr.95
Budget: 176210.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Instalarea centrala fotovoltaica, str. Centrala nr.97
Budget: 182050.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
2-1-2 corlateni pf_centrala 97-f1.pdf
2-1-2 corlateni pf_centrala 97-f1.pdf
Technical Specifications
Caiet de sarcini 2
9.08.23 15:27
2-1-1 corlateni pf_centrala 95-f1.pdf
2-1-1 corlateni pf_centrala 95-f1.pdf
Technical Specifications
Caiet de Sarcini 1
9.08.23 15:27
Date:
10 Aug 2023, 08:20
Question's name:
Bună ziua!
Question:
D-stră solicitați panouri fotovoltaice cu puterea de 500 w...
SE poate oferta panouri fotovoltaic e și de altă putere respectându-se puterea solicitată de d-stră?
Answer (10 Aug 2023, 10:51):
oferta trebuie sa fie conforma cu caietul de sarcini
Date:
10 Aug 2023, 13:26
Question's name:
Procedura de achiziții
Question:
Bună ziua!
Puteți spune de ce ați ales tipul procedurii- achiziție de valoare mică?
Conform HOTĂRÂRII Guvernului Nr. 870 din 14-12-2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire
la achizițiile publice de valoare mică:
13. Achizițiile publice de valoare mică, inclusiv cele prevăzute la pct. 4 și 5, se realizează de către autoritatea/entitatea contractantă în baza planului anual/provizoriu de achiziții sau din motive de urgență, ca urmare a apariției unor necesități neplanificate sau evenimente imprevizibile. Motivele de urgență sunt justificate prin argumente concrete și stabilite de grupul de lucru, după caz de specialistul certificat, printr-un proces-verbal care va fi publicat în Sistemul informațional automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (în continuare – SIA „RSAP”) după publicarea anunțului de participare sau a informației cu privire la achizițiile publice de valoare mică realizate în conformitate cu prevederile pct. 14. În cazul autorităților/entităților contractante cu un număr mediu de salariați mai mic de 7 unități, procesul-verbal poate fi semnat de către conducătorul instituției.
Care e urgența? sunt multe neregului la prezentul tender și nu se poate contesta acest fapt..
Answer (10 Aug 2023, 15:34):
Pocedura data de achizitie este petrecuta conform prevederilor legale a HG 870/2022 si LP 131/2015
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK