1
Enquiry period
with 07.08.2023 19:55
to 17.08.2023 08:00
2
Bidding period
with 17.08.2023 08:00
to 20.08.2023 11:00
3
Auction
21.08.2023 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 503 684 MDL
Period of clarifications: 7 Aug 2023, 19:55 - 17 Aug 2023, 8:00
Submission of proposals: 17 Aug 2023, 8:00 - 20 Aug 2023, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de alimentare a copiilor din grădinițele subordonate Primăriei or. Cimișlia

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Web site
---
The contact person
Full name
Iulia Sobețchi
Contact phone
024124135
Purchase data
Date created
7 Aug 2023, 19:55
Date modified
7 Aug 2023, 20:01
Achizitii.md ID
21087451
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini-.semnat.pdf caiet de sarcini-.semnat.pdf
Bidding Documents
-Caiet de sarcini
7.08.23 19:55
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-Documentația standard pentru completare de către operatorii economici
7.08.23 19:55
meniu model.semnat.pdf meniu model.semnat.pdf
Bidding Documents
--Meniul model pentru alimentația copiilor din Instituții publice de Educație Timpurie din or. Cimișlia (0-3; 3-7 ani) cu regim de activitate de 10,5 ore
7.08.23 19:55
meniu model.doc
Bidding Documents
--Meniul model pentru alimentația copiilor din Instituții publice de Educație Timpurie din or. Cimișlia (0-3; 3-7 ani) cu regim de activitate de 10,5 ore
7.08.23 19:55
anunț de participare-.semnat.pdf anunț de participare-.semnat.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare
7.08.23 19:55
duae.docx
Bidding Documents
-DUAE
7.08.23 20:01
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.