1
Enquiry period
with 07.08.2023 15:23
to 16.08.2023 16:00
2
Bidding period
with 16.08.2023 16:00
to 23.08.2023 10:00
3
Auction
with 24.08.2023 14:14
to 24.08.2023 14:24
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 4 587,50 MDL
Period of clarifications: 7 Aug 2023, 15:23 - 16 Aug 2023, 16:00
Submission of proposals: 16 Aug 2023, 16:00 - 23 Aug 2023, 10:00
Auction start date: 24 Aug 2023, 14:14

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lotul 18 - Crupe de grîu
Ambalate industrial în pachete a cîte 0,900 - 1 kg, descrierea produsului imprimat pe ambalaj.
HG nr. 202 din 11.03.2009
Termenul de păstrare a produsului să fie valabil cel puțin (3) trei luni din momentul livrării.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
7 Aug 2023, 15:23
Estimated value (without VAT)
4 587,50 MDL
The minimum downward of the price
45 MDL
Achizitii.md ID
21087375
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Contract period
2 Oct 2023 03:00 - 29 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Produse alimentare pentru instituțiile de educație timpurie (IET) pe perioada trimestrului IV al anului 2023, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.BălțiProduse alimentare pentru instituțiile de educație timpurie (IET) pe perioada trimestrului IV al anului 2023, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți CPV: 15800000-6 - Miscellaneous food products
Quantity: 750.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
declarație pentru cîștigător pdf
7.08.23 15:23
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Bidding Documents
DUAE pdf
7.08.23 15:23
Anunt de intentie 8 - Produse alim. trim.IV 2023 - bap_nr_11_07.02.2023.semnat
Bidding Documents
anunț de intenție
7.08.23 15:23
Modificarea planului anual DITS.semnat
Bidding Documents
plan anual modificat DÎTS
7.08.23 15:23
DUAE formular nou din 26.11.2020
Bidding Documents
DUAE WORD
7.08.23 15:23
declaratie_ro
Bidding Documents
declarație pentru cîștigător word
7.08.23 15:23
documentatia _standard_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.semnat
Bidding Documents
Doc.standard pdf
7.08.23 15:23
documentatia _standard_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021
Bidding Documents
formulare, specificații tehnice și de preț, contract - model
7.08.23 15:23
Lista Institutiilor IET.semnat
Bidding Documents
lista cu adrese
7.08.23 15:23
Anunt de participare - Produse alimentare trim.IV a.2023.semnat
Bidding Documents
anunț de participare
7.08.23 15:23

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

V A Struc SRL

Normalized price: 3 697 MDL
Status: Winner
Reason: Lotul este atribuit conform criteriului ”cel mai mic preț fără TVA pe fiecare lot în parte cu respectarea cerințelor tehnice și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL ALIM TOTAL

Normalized price: 3 697,50 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications