Select the type of procedure
Commercial procurement
21087216
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
25 000 MDL
Period of clarifications:
4 Aug 2023, 15:54 - 5 Aug 2023, 16:00
Submission of proposals:
5 Aug 2023, 16:00 - 9 Aug 2023, 8:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de încărcare/regenerare a cartușelor și deservire a echipamentelor IT
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Procedură anulată în baza procesului verbal al ședinței grupului de lucru al CNPF (nr. 34 din 11.08.2023) - ofertanul nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire pentru achiziția serviciilor de încărcare și regenerare a cartușelor și profilaxie imprimante (cerințe solicitate obligatorii din Anexa nr. 1 la documentele de atribuire ale procedurii (în special p. IV))
Date of cancellation
11 Aug 2023, 14:30
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Aug 2023, 15:54
Date modified
11 Aug 2023, 14:31
Achizitii.md ID
21087216
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de încărcare/regenerare a cartușelor și deservire a echipamentelor IT
Budget: 25000.0 MDL
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK