1
Enquiry period
with 03.08.2023 14:27
to 14.08.2023 12:00
2
Bidding period
with 14.08.2023 12:00
to 18.08.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 9 178 720 MDL
Period of clarifications: 3 Aug 2023, 14:27 - 14 Aug 2023, 12:00
Submission of proposals: 14 Aug 2023, 12:00 - 18 Aug 2023, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform Caietului de sarcini

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Turcan
Contact phone
79854555
E-mail
Purchase data
Date created
3 Aug 2023, 14:27
Date modified
9 Aug 2023, 15:42
Achizitii.md ID
21087008
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
dl intretinere (003)_07.08.2023.docx
Bidding Documents
-
8.08.23 17:03
13.cs lot 13 n34 drochia g33 (r12).doc
Bidding Documents
-
8.08.23 17:03
duae g33.doc
Bidding Documents
-
9.08.23 15:42
anunț de participare g33 dr.docx
Bidding Documents
-
9.08.23 15:42
Date:
4 Aug 2023, 10:10
Question's name:
Intrebare
Question:
La pozitia 38 DI131 koeficientul alte materiale care este din winsmeta se scoate?
Answer (7 Aug 2023, 11:13):
Stimate Antreprenor, vă informăm pozitia 38 DI131 coeficientul alte materiale se include
Date:
10 Aug 2023, 09:59
Question's name:
Clarificare
Question:
Rugam sa ne explicati de ce in anuntul de participare este indicat suma de 8 974 590,00 iar pe achizitii.md este de 9 178 720,00
Answer (10 Aug 2023, 10:53):
Buna ziua. Din motive tehnice, care nu tin de Autoritate, in sistem nu poate fi modificata Valoarea estimata. La intrebarea noastra referitor la asta, ni s-a raspuns: ,,Lista modificărilor posibile: — adăugarea documentelor suplimentare sau schimbarea documentelor încărcate anterior; — mărirea perioadelor (este necesar de mări primele două perioade proporțional); — modificarea denumirii/descrierii lotului.,, Astfel, unica solutie a fost publicarea valorii estimative calculate (modificate) in Caietul de sarcini si in Anuntul de participare, la fel a fost modificata valoarea estimativa.
Date:
10 Aug 2023, 14:20
Question's name:
Clarificare
Question:
Ce consecinte se asteapta daca antreprenorul nu va avea posibilitatea de a efectua aceste lucrari in timp din cauza conditiilor climaterice care in curind se vor face mai rele, din cauza cimentului pe care dvs il solicitati pentru ca va avea o cerere foarte mare pentru toate raioanele care sunt aceste tipuri de lucrari si posibil sa fie retinere cu asa fel de ciment?
Answer (11 Aug 2023, 10:12):
Stimate Antreprenor, vă informăm termenul de executare trebuie sa fie respectat, iar in cazul incalcarii acestui termen, antreprenorul va fi penalizat, va informam ca in conformitate cu prevederile contractuale antreprenorul este obligat de a executa lucrarile in termen.
Date:
10 Aug 2023, 16:42
Question's name:
clarificare
Question:
din Anunțul de participare prevede că termenul de valabilitate a contractului este până la recepția finală a lucrărilor. Deci, conform punctului 18) din Anunțul de participare garanția lucrărilor sau serviciilor de proiectare și de lucrări prevede expres 1 an de la data rcepției la terminarea lucrărilor; Întrebare: La care proces-verbal de recepție Vă referiți: la proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor sau la proces-verbal de recepție finală a lucrărilor cum este menționat totuși în anunț de participare?. Dacă Vă referiți la proces-verbal de recepție finală a lucrărilor atunci cînd se vor factura lucrările de achiziții executate? la finele perioadei de valabilitate a contractului?
Answer (11 Aug 2023, 10:59):
Stimate Antreprenor, vă informăm Potrivit pct.3 din Regulamentul de recepție a construcțiilor și instalațiilor aferente aprobat prin HG nr.285/1996, 3. Recepţia lucrărilor de construcţie şi a instalaţiilor aferente acestora se efectuează atît la lucrări noi, cît şi la intervenţiile în timp asupra construcţiilor existente (reparaţii capitale, consolidări, reconstrucţii, modificări, modernizări, extinderi etc.) şi se realizează în două etape: 1) recepţia la terminarea lucrărilor; 2) recepţia finală la expirarea perioadei de garanţie. Termenul de garanție de 1 an curge de la data terminării lucrărilor (proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor) şi până la expirarea termenului de un an prevăzut în contract. Lucrările executate de antreprenor se achită în baza proceselor-verbale de recepţie a lucrărilor executate, care se prezintă beneficiarului în condițiile contractului, la momentul prezentării acestora spre recepție. Deci, achitarea tuturor lucrărilor are loc până la recepția la terminarea lucrărilor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.