1
Enquiry period
with 03.08.2023 08:31
to 04.08.2023 16:00
2
Bidding period
with 04.08.2023 16:00
to 07.08.2023 16:00
3
Auction
08.08.2023 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 212 083 MDL
Period of clarifications: 3 Aug 2023, 8:31 - 4 Aug 2023, 16:00
Submission of proposals: 4 Aug 2023, 16:00 - 7 Aug 2023, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lucrări de renovare a acoperișului la Blocul Spălătorie al IMSP Spitalul Raional Cantemir

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
7301, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, st.Testemitanu 1
Web site
---
The contact person
Full name
Racila Anatolie
Contact phone
0273-22799
Purchase data
Date created
3 Aug 2023, 8:31
Date modified
4 Aug 2023, 13:03
Achizitii.md ID
21086921
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
4 Aug 2023, 13:03
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, atasati va rog Formularul F1 sau F5 fără preturi, mersi.
Answer (4 Aug 2023, 14:30):
Bună ziua! Informația solicitată o puteți găsi în Caietul de sarcini sau în Anexela la Documentație.
Date:
4 Aug 2023, 13:09
Question's name:
buna ziua
Question:
Conform Ordinului nr 69 din 07-05-2021 privind Documentatia standard de atribuire, Autoritatea contractanta are obligatia de a publica 23)Formularul de deviz nr.1 – lista cu cantitățile de lucrări (anexa nr. 23); În scopul facilitarii elaborarii ofertei, va rugam să anexati Formularul F1
Answer (4 Aug 2023, 14:46):
Confom Ordinului nr. 69 din 07.05.2021 privind Documentația Standard de artibuire, este atașat Caietul de sarcini Anexa 23, cu Formularul 1 în care este indicat Denumirea lucrărilor necesare cu Unitatea de măsură și Volumul (Cantitățile de lucrări). Dacă sunt neclarități ne puteți contacta telefonic la nr.: 027322799
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.