1
Enquiry period
with 31.07.2023 11:13
to 11.09.2023 10:00
2
Bidding period
with 11.09.2023 10:00
to 20.09.2023 10:00
3
Auction
with 21.09.2023 15:00
to 21.09.2023 15:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 276 700 MDL
Period of clarifications: 31 Jul 2023, 11:13 - 11 Sep 2023, 10:00
Submission of proposals: 11 Sep 2023, 10:00 - 20 Sep 2023, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Insigne și distincții, pentru anul 2023
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
The contact person
Full name
Grisca Rodica
Contact phone
255-664
Purchase data
Date created
31 Jul 2023, 11:13
Date modified
7 Sep 2023, 13:13
Achizitii.md ID
21086481
CPV
39500000-7 - Articole textile
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini insigne 2023.docx
Technical Specifications
Caiet de sarcini
31.07.23 11:13
duae.docx
Bidding Documents
DUAE
31.07.23 11:32
formularele documete standard insigne nou.docx
Bidding Documents
Documentația standart
7.09.23 08:51
anunt participare insigne.docx
tenderNotice
Anunțul de participare
7.09.23 13:13
Date:
1 Aug 2023, 14:12
Question's name:
Termenii și condițiile de livrare solicitați.
Question:
Solicităm prelungirea termenului de livrare a Insignelor și distincțiilor, așa cum 10 zile este un termen foarte mic.
Answer (1 Aug 2023, 15:09):
Termenul de livrare a bunurilor a fost stabilit în corespundere cu necesitatea asigurării desfășurării activităților de menționare a funcționarilor publici din cadrul MAI
Date:
1 Aug 2023, 16:18
Question's name:
Răspuns (1 aug 2023, 15:09):
Question:
Nici un operator economic nu are posibilitatea de a produce aceste insigne și medalii in teremini atat de restransi sau deducem faptul că deja cunoasteti cine este potentialul castigător si le are in stoc.
Answer (2 Aug 2023, 09:30):
Grupul de lucru își desfășoară activitatea în conformitate cu legislația în vigoare, totodată, reiterăm că termenul de livrare a bunurilor a fost stabilit în corespundere cu necesitățile MAI.
Date:
3 Aug 2023, 10:41
Question's name:
Răspuns (2 aug 2023, 09:30):
Question:
Solicităm respectuos modificarea termenului de livrare in asa fel sa asigurata participarea largă a OP cointerisati, in caz contrar ne asumam dreptul sa contestam documentatia atasta in sistem. Totodată propune 30 de la inregistrareacontractului sau de la solicitare in temeiul contractului
Answer (9 Aug 2023, 16:57):
După decizia ANSC
Date:
21 Aug 2023, 08:24
Question's name:
Suspendarea licitației.
Question:
Atât timp cât încă nu a fost luată nici o decizie de ANSC, solicităm suspendarea procedurii.
Answer (7 Sep 2023, 08:42):
Decizia ANSC nr. 03D-588-23 AC a modificat documentele procedurii
Date:
4 Sep 2023, 09:12
Question's name:
Mostre
Question:
În anunțul de participare pct 6. într-o coloniță este indicat cu roșu "NOTĂ: Operatorul economic va prezenta mostre la bunurile propuse la solicitarea autorității contractante" iar in alta colonita este "La deschiderea ofertelor se vor prezenta mostre la sediul autorității contractante". Totuși când trebuie de prezentat mostrele?
Answer (4 Sep 2023, 09:28):
La solicitarea AC
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.