Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
25.07.2023 17:52
to 06.08.2023 21:21
to 06.08.2023 21:21
2
Bidding period
with
06.08.2023 21:21
to 17.08.2023 20:21
to 17.08.2023 20:21
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 849 703 MDL
Period of clarifications:
25 Jul 2023, 17:52 - 6 Aug 2023, 21:21
Submission of proposals:
6 Aug 2023, 21:21 - 17 Aug 2023, 20:21
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de construcții și amenajare a stadionului cu zona de odihna
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
5831, MOLDOVA, Teleneşti, locality, Telenesti s. Scorteni
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
25 Jul 2023, 17:40
Date modified
26 Jul 2023, 14:47
Achizitii.md ID
21085988
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - lucrări de construcții a stadionului si a zonei de odihna
Budget: 2849703.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
26 Jul 2023, 14:47
Question's name:
Proiect
Question:
Va rugam sa publicati proiectul de executie. Multumesc
Answer (27 Jul 2023, 09:50):
legislatia nu recomanda publicarea proiectului tehnic si a divizelor de chieltuieli, va sugeram să vizitati şi să examinati amplasamentul lucrării, obiectul, inclusiv împrejurimile, și să obțineti toate informațiile care pot fi necesare în vederea elaborării ofertei ,cu execeptia devizelor. multumesc pentru intelegere
Date:
28 Jul 2023, 15:24
Question's name:
legea (legea nu poate recomanda neprezentarea documentelor)
Question:
Conform legii Nr. 131 din 03-07-2015, privind achiziţiile publice, cap. VI, Articolul 34. Disponibilitatea în format electronic a documentaţiei de atribuire.
(1) Autoritatea contractantă oferă acces liber, direct, total și gratuit, prin mijloace electronice, la documentația de atribuire de la data publicării anunțului de participare în conformitate cu art. 29 sau de la data la care a expediat invitația de participare.
Answer (28 Jul 2023, 16:26):
scuzati ... dar nu am scris legea .... am avut in vedere, ca HG , ca regulmente instructiuni , care ,, au tenditne si de recomandare....
nu dispunem in format electronic a proiectului de executie ,
repetam... va sugeram să vizitati şi să examinati amplasamentul lucrării, obiectul, inclusiv împrejurimile, și să obțineti toate informațiile care pot fi necesare în vederea elaborării ofertei inclusiv va oferim acces liber direct total si gratuuit la proiectului de executie... multumesc
Date:
28 Jul 2023, 17:15
Question's name:
Documentaţia de atribuire (limitati accesul la informatie) si se incalca legea
Question:
Conform legii Nr. 131 din 03-07-2015, privind achiziţiile publice, cap. VI, art. 34. alin. (1)
Articolul 33. Regulile aplicabile comunicării
(1) Toate comunicările și schimburile de informații în temeiul prezentei legi sînt transmise în scris, prin mijloace electronice de comunicare sau, ca excepţie, prin alte mijloace de comunicare, în conformitate cu dispozițiile prezentului articol.
(2) Modalităţile de comunicare pe care autoritatea contractantă intenţionează să le utilizeze pe parcursul aplicării procedurii de atribuire vor fi indicate de către aceasta în documentaţia de atribuire.
(3) Orice document scris trebuie înregistrat în momentul transmiterii şi, respectiv, în momentul primirii.
(4) În procesul de comunicare, autoritatea contractantă nu va discrimina niciun operator economic în legătură cu informaţiile comunicate, iar documentaţia de atribuire va fi pusă la dispoziţia tuturor operatorilor economici în acelaşi volum şi cu un conţinut identic.
(12) Comunicarea verbală poate fi utilizată pentru alte comunicări decît cele privind elementele esențiale ale unei proceduri de achiziții publice, cu condiția unei documentări suficiente a conținutului comunicării verbale. În acest sens, elementele esențiale ale procedurii de achiziții publice includ documentația de atribuire, cererile de participare, confirmările interesului și ofertele. Comunicările verbale cu ofertanții care au un impact substanțial asupra conținutului și evaluării ofertelor se documentează într-o măsură suficientă și prin mijloace corespunzătoare, cum ar fi înregistrările scrise sau audio ori rezumate ale principalelor elemente ale comunicării.
(13) Instrumentele și dispozitivele utilizate pentru comunicarea prin mijloace electronice, precum și caracteristicile tehnice ale acestora trebuie să fie nediscriminatorii, disponibile în general și interoperabile cu tehnologiile informațiilor și comunicațiilor de uz general și să nu limiteze accesul operatorilor economici la procedura de achiziție.
Platforma data are drept scop limitarea contactului intre OE si AC. Nu este necesar de parcurs 100 de km pentru a vedea proiectul si de a vedea situatia la fata locului daca sunt posibilitati electronice.
Answer (31 Jul 2023, 12:02):
Nu suntem de acord cu opinia dumnevoastă .... nu am privilegiat nici un agent econom, nu am limitat accesul la obiect, nici la documentația de atribuire , informația necesară pentru elaborarea ofertelor este publica și este la dispoziția oricărui agent economic, nu sa limitat accesul operatorilor economici la procedura de achiziție.
Răspunsul Autorității contractante este bazat pe legea 131/2015, art. 33, p. 7), și anume :
a) din cauza naturii specializate a achiziției, utilizarea mijloacelor electronice de comunicare ar necesita instrumente, dispozitive sau formate de fișiere specifice care nu sînt disponibile în general sau nu se susțin prin aplicații disponibile în general;
b) aplicațiile care suportă formatele de fișiere adecvate pentru descrierea ofertelor utilizează formate de fișiere care nu pot fi procesate prin nicio altă aplicație deschisă sau disponibilă în general ori fac obiectul unui regim de licențe limitate de drepturi de proprietate intelectuală, iar autoritatea contractantă nu le poate pune la dispoziție pentru descărcare sau pentru utilizare la distanță;
d) documentația de atribuire necesită prezentarea unor modele fizice sau reduse la scară care nu se pot transmite prin mijloace electronice.
Conform art. 82 aceleași legi - aveți dreptul la contestare.
Date:
4 Aug 2023, 17:21
Question's name:
CS
Question:
pozitia 16 pentru ce este indicata descrierea k=1,26 koeficient de compactare h=12 cm?
pozitia 81 presupune doar montare? Ce tip de banci?
pozitia 81 presupune doar montare? Ce tip de cos pentru gunoi?
Pozitiile 90 - 93 presupun montare de porti, pozitia 99 la ce serveste? sau este o greseala?
Answer (4 Aug 2023, 21:20):
va conduceti de caietul de sarcini
Date:
4 Aug 2023, 17:25
Question's name:
CS
Question:
pozitia 81 cantitaiv (16 buc) nu corespunde cu pozitia 96 (4 buc) Este greseala sau oferiti restul urnelor? Specificati modelul.
pozitia 82 cantitaiv (10 buc) nu corespunde cu pozitia 97 (12 buc) Este greseala oferim bancile iar voi le montati desinestator? Specificati modelul.
Answer (4 Aug 2023, 21:21):
va conduceti de caietulde carcini
Date:
4 Aug 2023, 17:28
Question's name:
CS
Question:
pozitia 98 Lada PVH Halkevad 580x550x440 mm ce se solicita? Nu este clar ce este necesar de livrat.
Answer (4 Aug 2023, 21:21):
va conduceti de caietul de sarcini
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK