Status Cancelled
Estimated value without VAT 4 246 152 MDL
Period of clarifications: 20 Jul 2023, 9:44 - 2 Aug 2023, 10:31
Submission of proposals: 2 Aug 2023, 10:31 - 9 Aug 2023, 10:31

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lucrări de reaparație a învelitorii acoperișului pentru imobil ( secția de prelucrare a lemnului nr. 1, secția de prelucrare a lemnului nr. 2, secția de mecanizare)

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Documentatia standart nu corepunde cu lucrările solicitate si sunt necesare unele modificari
Date of cancellation
31 Jul 2023, 9:59
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-7201, MOLDOVA, Şoldăneşti, or.Şoldăneşti, str. 31 August 125
Web site
---
The contact person
Full name
Anatolii Cojocari
Contact phone
069137007
Purchase data
Date created
20 Jul 2023, 9:44
Date modified
31 Jul 2023, 10:34
Achizitii.md ID
21085257
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Date:
20 Jul 2023, 10:47
Question's name:
anunt de participare
Question:
Buna ziua.Se poate de participat la un singur lot?
Answer (20 Jul 2023, 11:00):
Buna ziua, Da.
Date:
20 Jul 2023, 13:53
Question's name:
Caet de sarcini
Question:
Buna ziua.Ce fel de materiale bituminoase se vor folosi si cite straturi.
Answer (20 Jul 2023, 16:00):
Acoperisurl din Linocrom in 2 straturi.
Date:
20 Jul 2023, 14:30
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. La caiete de sarcini lipsesc - simbol norme si Cod rеsursе! Verificati caiete.
Answer (20 Jul 2023, 16:01):
Buna ziua, Corectez caietul de sarcini. Multumesc
Date:
20 Jul 2023, 15:33
Question's name:
Clarificare
Question:
Publicați Vă rog și caietul de sarcini desfășurat
Answer (24 Jul 2023, 09:27):
am publicat caietul de sarcini modificat. Multumesc
Date:
20 Jul 2023, 15:43
Question's name:
Clarificare
Question:
Explicați cerințele din pct.3, anexa 21. Fiecare în parte or, noi nu înțelegem ce fel de manual de instrucțiuni și un catalog de piese de schimb pentru bunurile furnizate și alte solicitări referitor la bunuri furnizate cînd conform codului CPV, AC achiziționează lucrări. Aveți nevoie manual de instrucțiuni și un catalog de piese de schimb pentru pentru membrane bituminoase? sau manual de utilizare și un catalog de piese de schimb pentru membrane bituminoase?
Answer (24 Jul 2023, 09:30):
din motiv că lucrările se vor efectua cu materialele prestatorului solicităm un catalog sau oferta pentru materiale care vor fi folosite ( am modificat in pc 3 cerintele din caietul de sarcini) multumesc.
Date:
20 Jul 2023, 15:49
Question's name:
Clarificare
Question:
Conform Art.26, alin.12, LP 131-2015- ponderea minimă pe care elementul de preţ o are în cadrul criteriului de atribuire a contractului de achiziţii publice pentru contractele de achiziţii publice de lucrări este de 80%. Astfel ponderile stabilite de AC nu se încadrează în limitile legale. Aplicați modificările necesare.
Answer (24 Jul 2023, 09:32):
Am modificat procentajul criteriului de atribuire : 80% cel mai mic preț și 20% cea mai buna calitate( perioada de garanție)
Date:
20 Jul 2023, 15:51
Question's name:
Clarificare
Question:
Care e formula de evaluare a criteriului de Raport calitate?
Answer (24 Jul 2023, 09:34):
Cel mai mic preț – 80% - Pentru cel mai mic preț se va acorda punctajul maxim alocat, - Pentru celelalte prețuri ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional : P(n) = Preț minim ofertat / Preț(n) x punctajul maxim alocat Raport de calitate 20% - Pentru cea mai mare perioada de garanție a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat - Pentru alte periode ( mai mici) se va acorda punctajul pentru oferta : Punctaj (n) = perioada de garanție ( n) / perioada de garanție maximă *punctajul maxim alocat
Date:
20 Jul 2023, 19:12
Question's name:
garantie bancara
Question:
Care este cuantumul (%) garantiei bancare.
Answer (24 Jul 2023, 09:34):
Garantia bancara- 1%
Date:
21 Jul 2023, 09:26
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
S-a solicitat la caietul de sarcini sa introduceti - simbol norme si Cod rеsursе! Acestea lipsesc! Ati raspuns ca ati modificat dar nu ati facut-o !!
Answer (24 Jul 2023, 09:36):
Din motiv ca au fost solicitate mai multe schimbari/ clarificari , am facut toate modificarile cerute si am publicat, imi cer scuze de intoirziere. Multumesc
Date:
21 Jul 2023, 09:27
Question's name:
Caiertul de sarcini
Question:
Va rugam sa specificati care sunt cerintele la membranele bituminoase?
Answer (24 Jul 2023, 09:37):
Am moficat caietul de sarcini pc.3 Tipul membranei : I strat – poliester II strat – poliester armat din piatră naturala Masa membranei : nu mai mică de 4 kg/m2 pentru stratul I, nu mai mică de 5 kg/m2 pentru stratul II Rezistența la rupere a membranei : nu mai mică de 650 H/m pentru stratul I nu mai mică de 700 H/m pentru stratul II Elasticitate la îndoire: nu mai mică de 20 ° C pentru stratul I nu mai mică de 25 ° C pentru stratul II Rezistența la temperature : nu mai mică de 95 ° C pentru stratul I nu mai mică de 100 ° C pentru stratul II
Date:
24 Jul 2023, 19:42
Question's name:
clarificare
Question:
ce fel de piese de schimb pentru pentru membrane bituminoase? mai exact Vă rugăm... cum se numește acea piesă de schimb?
Answer (25 Jul 2023, 08:12):
caietul de sarcini a fost modificat la 24.07.23 si anume "Furnizați un catalog de materiale folosite în lucrarile de reparație ( lucrările se for efectua cu materialele furnizorului ) ."
Date:
26 Jul 2023, 14:51
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
La pozitiile din Caietele de sarcini, la Norma CE13B si CE13B2 se vorbeste despre "fixarea mecanică" a învelitorilor, dar membranele bituminoase se "lipesc cu flaсăra", adica trebuie sa fie alta norma - CE13A și CE13A2. Va rugam sa modificati prin a include normele corecte.
Answer (31 Jul 2023, 10:26):
Vom modifica normele si vom anunta o alta achizitie
Date:
26 Jul 2023, 16:01
Question's name:
Anexa 21
Question:
Excludeti Vă rugăm punctul 3 din Anexa 21 dacă totuși confirmați că aceste solicitări nu se aplică procedurii în cauză
Answer (31 Jul 2023, 10:26):
Aceasta achizitie o vom anula, vom efectua modific[rile cerute si vom anun'ta o alta achizitie. Multumesc
Date:
27 Jul 2023, 17:23
Question's name:
Clarificare
Question:
Conform denumirii lucrărilor și a codului cpv, autoritatea contractantă organizează procedură de achiziție publică de lucrări. De ce ați publicat documentația standard de bunuri și servicii dacă intenționați să achiziționați lucrări? considerăm că trebuie să înlocuiți documentația standard.
Answer (31 Jul 2023, 10:31):
Din motiv ca am publicat gresit documnetatia standart, vom anula aceasta achizie si vom publica din nou corectat. Multumesc
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.