1
Enquiry period
with 10.07.2023 15:57
to 20.07.2023 16:00
2
Bidding period
with 20.07.2023 16:00
to 10.08.2023 10:00
3
Auction
with 11.08.2023 14:00
to 11.08.2023 15:23
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 4 322 844,36 MDL
Period of clarifications: 10 Jul 2023, 15:57 - 20 Jul 2023, 16:00
Submission of proposals: 20 Jul 2023, 16:00 - 10 Aug 2023, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Produse alimentare pe perioada septembrie - decembrie al anului 2023, conform necesităților ÎM Aprovizionare

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str.Libertății 16
Web site
---
The contact person
Full name
Osoianu Ivan
Contact phone
+37379417199
Purchase data
Date created
10 Jul 2023, 15:17
Date modified
14 Jul 2023, 15:39
Achizitii.md ID
21084410
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
lista institutiilor.semnat (1)
Bidding Documents
lista cu adrese pdf
10.07.23 15:57
declaratie.semnat
Bidding Documents
Declarație pentru cîștigător pdf
10.07.23 15:57
Documentația standard - prod. alim. - septembrie-decembrie 2023
Bidding Documents
Formulare, specificații tehnice și de preț, contract model
10.07.23 15:57
DUAE.semnat (1)
Bidding Documents
DUAE pdf
10.07.23 15:57
declaratie
Bidding Documents
Declarație pentru cîștigător word
10.07.23 15:57
DUAE
Bidding Documents
DUAE WORD
10.07.23 15:57
Anunț de participare - produse alimentare - septembrie-decembrie (1)
Bidding Documents
Anunț de participare word
10.07.23 15:57
Anunț de participare - produse alimentare.semnat
Bidding Documents
Anunț de participare pdf
10.07.23 15:57
Documentația standard - prod. alim. - septembrie-decembrie 2023.semnat
Bidding Documents
Doc.standard pdf
10.07.23 15:57
Modificat - Documentația standard - prod. alim. - septembrie-decembrie 2023 (1)
Bidding Documents
Doc. stand. modificat
14.07.23 15:39
Modificat - Documentația standard - prod. alim. - septembrie-decembrie 2023.semnat
Bidding Documents
Doc. stand. modificat semnat
14.07.23 15:39
Date:
10 Jul 2023, 16:33
Question's name:
Garantire p-ru oferta (date bancare).
Question:
Buna ziua. Indicați cont bancar p/u transferul garanției p/u oferta.
Answer (12 Jul 2023, 12:02):
Buna ziua BC Moldincombanc Fil Balti MOLDMD2X321 IBAN MD10ML000000002251721385 C/F 1004602000096
Date:
13 Jul 2023, 10:05
Question's name:
divizarea in loturi
Question:
Analizand continutul loturilor va propunem sa divizati lotul 2 separat carnea de pui si carnea de vita. Consideram ca prin aceste actiuni este limitata posibilitatea de participare a producatorilor.
Answer (14 Jul 2023, 11:57):
Conform Legii nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritarea contractantă are dreptul de a stabili criteriile de calificare cît și documentele necesare pentru procedura de achiziții. Considerînd că cantitatea cărnii de vită este mică dar cheltuielile logistice sunt mari, și pentru a evita riscurile de a rămîne fără oferta la anunț, grupul de lucru a Întreprinderii Municipale "Aprovizionare" a decis de a grupa toată carnea într-un lot, ce nu contrazice legii.
Date:
13 Jul 2023, 10:08
Question's name:
clarificare documente de atribuire
Question:
Documentatia standart aprobata prin ORDIN Nr. 115 din 15-09-2021formularul F3.1 indicat de dstra nu se regaseste. Va rugam sa clarificati.
Answer (13 Jul 2023, 15:13):
formularul F3.1 se regaseste in Documentatia standard format word, anecsate pe platforma electronica la pajina 18.
Date:
13 Jul 2023, 15:29
Question's name:
clarificare
Question:
Formularul F3.1 este un formular vechi. Prin ORDINUL Nr. 115 din 15-09-2021 a fost aprobate noi formulare. Dstra nu puteti solicita acte juridice care nu produc efecte.
Answer (14 Jul 2023, 11:50):
Autoritatea cantractantă are dreptul de a stabili criteriile de calificare cît și documentele necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. Legea nu îngrădește dreptul autorității contractante de a solicita formularu lofertei. Nu vedem o problemă în completarea formularului, care este anexat pe platforma electronică în format Word de către autoritatea contractantă.
Date:
14 Jul 2023, 14:24
Question's name:
clarificarre
Question:
Legea nr.131/2015, enuntand drepturile unei asau altei parti, nu are in vedere abuzul uneia dintre parti in utilizarea acestora. Drepturile trebuie sa fie coerente, corespunzatoare si corelative in raport cu obligatiile. In intrebare nu facem referire la drepturi, dar la ORDINUL Nr. 115 din 15-09-2021. Documentatia standart este instructiune atat pentru AC, cat si pentru OE. Cu referire la art.65, Legea 131/2015 al.4) Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă. La fel, Documentatia standart 48. Oferta cuprinde următoarele formulare: 1) Propunerea tehnică - ofertantul elaborează propunerea tehnică, astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele de calificare, precum şi cerinţele prevăzute în caietul de sarcini. Propunerea tehnică conține -Specificaţii tehnice (anexa nr. 22); 2) Propunerea financiară- ofertantul elaborează propunerea financiară, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preţuri, tarife, precum şi la alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul contractului de achiziţie publică de bunuri și servicii. Propunerea financiară conține - Specificații de preț (anexa nr.23); 3) DUAE; 4) Garanția pentru ofertă, după caz (anexa nr.9). Documentatia este standart si nu poate fi solicitat un formular, care nu este prevazut.
Answer (14 Jul 2023, 15:42):
Formularul ofertei a fost eliminat din cerințele de calificare în anunțul de participare și din documentația standart. Au fost anexate anunțul de participare și documente standart.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.