1
Enquiry period
with 07.07.2023 19:57
to 11.08.2023 17:19
2
Bidding period
with 11.08.2023 17:19
to 17.09.2023 17:19
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 24 148 MDL
Period of clarifications: 7 Jul 2023, 19:57 - 11 Aug 2023, 17:19
Submission of proposals: 11 Aug 2023, 17:19 - 17 Sep 2023, 17:19
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lot nr. 37 Pansament adeziv hipoalergen pentru ochi
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
7 Jul 2023, 16:38
Date modified
9 Aug 2023, 17:19
Estimated value (without VAT)
24 148 MDL
Achizitii.md ID
21084318
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Contract period
1 Jan 2024 02:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Lot nr. 37 Pansament adeziv hipoalergen pentru ochi CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 22360.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
7.07.23 19:57
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-
7.07.23 19:57
contract model 14.07.doc
Bidding Documents
-
14.07.23 17:47
anunt de participare-partea ii 09.08.23.signed.pdf anunt de participare-partea ii 09.08.23.signed.pdf
Bidding Documents
-
9.08.23 17:19
formularele-partea ii.xlsx
Bidding Documents
-
9.08.23 17:19
lista de distribuție.xlsx
Bidding Documents
-
9.08.23 17:19

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

MED-M

Normalized price: 19 073,08 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Electeh SRL

Normalized price: 30 186 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Medglobalfarm

Normalized price: 30 745 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

IM Natusana SRL

Normalized price: 31 304 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lot nr. 37 Pansament adeziv hipoalergen pentru ochi
Date:
10 Aug 2023, 16:00
Question's name:
Pansament adeziv hipoalergen pentru ochi
Question:
La licitatiile anterioare, chiar si acelas SCR, valoarea estimativa la Pansament adeziv hipoalergen pentru ochi e in jur de 3 lei, de unde ati luat asa pret, luand in consideratie ca un simplu pansament pentru ochi, pe baza de tifon, fara adeziv costa mai mult de 1 leu (SCM Sf. Treime). Va rugam sa modificati valoarea estimativa.
Answer (11 Aug 2023, 16:20):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziţie publică un act al autorităţii contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications