1
Enquiry period
with 07.07.2023 19:53
to 11.08.2023 17:10
2
Bidding period
with 11.08.2023 17:10
to 17.09.2023 17:10
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 317 100 MDL
Period of clarifications: 7 Jul 2023, 19:53 - 11 Aug 2023, 17:10
Submission of proposals: 11 Aug 2023, 17:10 - 17 Sep 2023, 17:10
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lot nr. 194 Ciorapi antitromboflebitici
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
7 Jul 2023, 16:28
Date modified
9 Aug 2023, 17:10
Estimated value (without VAT)
317 100 MDL
Achizitii.md ID
21084315
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Contract period
1 Jan 2024 02:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Lot nr. 194 Ciorapi antitromboflebitici CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 3171.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
7.07.23 19:53
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-
7.07.23 19:54
contract model 14.07.doc
Bidding Documents
-
14.07.23 17:49
Anunt de participare-partea I 16.08.23.docx
Bidding Documents
Anunt de participare-partea I 16.08.23.docx
18.08.23 08:41
Lista de distribuție.xlsx
Bidding Documents
Lista de distribuție.xlsx
18.08.23 08:43
Formularele-partea I 16.08.23.xlsx
Bidding Documents
Formularele-partea I 16.08.23.xlsx
18.08.23 08:44

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Electeh SRL

Normalized price: 304 416 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lot nr. 194 Ciorapi antitromboflebitici
Date:
16 Jul 2023, 15:43
Question's name:
Cerințe
Question:
Solicităm să indicați procentual cantitatea pentru fiecare mărime solicitată. Este imposibil de a efectua stocuri, fără a ști aproximativ cantitatea pentru fiecare mărime. Vă rugăm să rețineți că achiziționarea acestor produse nu este efectuată la piața centrală, necesită timp ca producătorul să execute o comandă. Mulțumiri!
Answer (31 Jul 2023, 15:19):
Bună ziua. În specificația tehnică a produsului este indicat ca producătorul să aibă disponibile toate cele 6 mărimi S, M, L și XL, XLL și XLLL în depedență de necesitățile reale ale instituției, care vor apărea pe parcursul anului. Astfel, la moment nu este posibilă divizarea lotului în mai multe loturi distincte.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications