Select the type of procedure
Commercial procurement
21083957
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
24 960 MDL
Period of clarifications:
4 Jul 2023, 12:55 - 5 Jul 2023, 14:00
Submission of proposals:
5 Jul 2023, 14:00 - 8 Jul 2023, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Achiziționarea de servicii pentru realizarea a 24 seturi, compuse din materialele după cum urmeză:
- tricou ( tricoul alb, CMYK A4)
- my bottle (500 ml)
- stic USB drive (32GB, personalizare o singura parte)
- pix (eco, albastru)
- agenda (nedatată, A5)
- torba (180gr, CMYK A4)
Proiectul “EXPRESS - împreună explorăm responsabilitatea socială” este finanțat de Uniunea Europeană, în cadrul EU4Accountability, și este realizat de AO RENAȘTEREA.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4238, MOLDOVA, Ştefan Vodă, s.Talmaza, str. 27 august 182
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Jul 2023, 12:55
Date modified
8 Jul 2023, 14:00
Achizitii.md ID
21083957
MTender ID
CPV
22900000-9 - Diverse imprimate
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Achiziție materiale promoționale proiectul "EXPRESS-împreună explorăm responsabilitatea socială"
Budget: 24960.0 MDL
Purchase has not taken place
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK