Select the type of procedure
Commercial procurement
21083529
1
Enquiry period
with
28.06.2023 13:22
to 10.07.2023 10:00
to 10.07.2023 10:00
2
Bidding period
with
10.07.2023 10:00
to 19.07.2023 10:00
to 19.07.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
10 442 200,18 MDL
Period of clarifications:
28 Jun 2023, 13:22 - 10 Jul 2023, 10:00
Submission of proposals:
10 Jul 2023, 10:00 - 19 Jul 2023, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație a drumului L317 G44-Bulăiești-Mîrzești sector PC 0.00-2.50
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, M. Eminescu 2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Jun 2023, 13:22
Date modified
7 Jul 2023, 16:24
Achizitii.md ID
21083529
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație a drumului L317 G44-Bulăiești-Mîrzești sector PC 0.00-2.50
Budget: 10442200.18 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini drum cro mârzești complectat1.pdf
caiet de sarcini drum cro mârzești complectat1.pdf
Documents history
-
caiet de sarcini drum cro mârzești complectat1.pdf
caiet de sarcini drum cro mârzești complectat1.pdf
ID: 78a3803e-b484-4d53-8c0c-d4b26bf7a10a
Technical Specifications
-
caiet de sarcini drum cro mârzești complectat.pdf
caiet de sarcini drum cro mârzești complectat.pdf
ID: 78a3803e-b484-4d53-8c0c-d4b26bf7a10a
Technical Specifications
-
caiet de sarcini lucrări drum bulăiești mârzești.pdf
caiet de sarcini lucrări drum bulăiești mârzești.pdf
ID: 78a3803e-b484-4d53-8c0c-d4b26bf7a10a
Technical Specifications
Technical Specifications
-
30.06.23 16:53
ds_lucrari.docx
Documents history
-
ds_lucrari.docx
ID: 3d453b8d-bbe1-4940-a1ea-899ec5c7813e
Bidding Documents
-
ds_lucrari.docx
ID: 3d453b8d-bbe1-4940-a1ea-899ec5c7813e
Bidding Documents
Bidding Documents
-
7.07.23 16:24
anunt_de_participare_lucrari_.pdf
anunt_de_participare_lucrari_.pdf
Documents history
-
anunt_de_participare_lucrari_.pdf
anunt_de_participare_lucrari_.pdf
ID: aa46ed6d-1669-4dca-b18c-edd1c9436481
Bidding Documents
-
anunt de participarelucrări drum bulăiești mârzești1.pdf
anunt de participarelucrări drum bulăiești mârzești1.pdf
ID: aa46ed6d-1669-4dca-b18c-edd1c9436481
Bidding Documents
-
anunt de participarelucrări drum bulăiești mârzești.pdf
anunt de participarelucrări drum bulăiești mârzești.pdf
ID: aa46ed6d-1669-4dca-b18c-edd1c9436481
Bidding Documents
Bidding Documents
-
7.07.23 16:24
Lucrări de reparație a drumului L317 G44-Bulăiești-Mîrzești sector PC 0.00-2.50
Date:
29 Jun 2023, 13:47
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Pozitia 52 resursa - alte materiale K = 1,03 .Ce unitate de masura sa punem pentru aceasta resursa ?
Answer (30 Jun 2023, 15:43):
Caietul de sarcini a fost complectat.
Date:
3 Jul 2023, 08:31
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (3 Jul 2023, 12:58):
Conform documentației standard nr 69 /2021, Oferta va fi însoţită de o Garanţie pentru ofertă (prezentată sub formă de scrisoare de garanţie bancară original,emis de banca deţinătoare de cont) conform formularului Anexei nr. 9.
Date:
5 Jul 2023, 10:03
Question's name:
Intrebare
Question:
Solicitam modificarea p. 16 din anunt si mai exact p. 18 privind modalitatile si forma garantiie de buna executie, precum prevede legea si sa nu ne limitati la una din ele doar.
Answer (5 Jul 2023, 11:17):
În conformitate cu prevederile art.68 alin. (12 ) din Legea privind achiziţiile publice nr. 131 din 03.07.2015, grupul de lucru al Consiliului raional Orhei, a stabilit Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului 10% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice.
Date:
5 Jul 2023, 11:21
Question's name:
Intrebare
Question:
Am intrebat nu de % ci de forma ei, va rugam sa modicati conform legislatiei AP.
Answer (5 Jul 2023, 13:45):
Forma garanției de execuție - se va transfera pe contul autorității contractante.
IDNO:1007601005523
IBAN: MD94TRPCDT518410A02057AA
Contul Trezorerial:226405
Contul bancar:TREZMD2X
Date:
5 Jul 2023, 15:35
Question's name:
Intrebare
Question:
De ce acceptati numai transfer la o valoare atit de mare, pe cind banii acestea pot fi introdusi in lucru?
Answer (5 Jul 2023, 16:53):
Activitatea economică a operatorului economic nu intră în competența Autorității Contractante, respectiv întrebarea dată ține în exclusivitate de operatorul economic.
Date:
5 Jul 2023, 17:16
Question's name:
Intrebare
Question:
Dvs nu raspundeti concret la intrebari, de ce acceptati numai transfer pe cind mai sunt si alte forme precum retineri succesive sau garantie de la banca?? De ce limitati operatorii doar la o singura forma de transfer??
Answer (6 Jul 2023, 08:38):
În conformitate cu prevederile pct 98 subpct.(3 ) din documentației standard nr . 69 /2021 pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, grupul de lucru al Consiliului raional Orhei, a stabilit Forma garanției de execuție să fie efectuată prin transfer pe contul autorității contractante.
Date:
6 Jul 2023, 08:58
Question's name:
Intrebare
Question:
De ce doar forma aceasta? Argumentati legal va rog. Noua nu ne este clar de ce limitati operatorii economici, cind legea clar stipuleaza altceva.
Answer (6 Jul 2023, 10:07):
În conformitate cu prevederile pct 98 subpct.(3 ) din documentației standard nr . 69 /2021 pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, grupul de lucru al Consiliului raional Orhei, din trei obțiuni de realizare a garanției de buna execuție a selectat pentru licitația în cauză Forma garanției de execuție să fie efectuată prin transfer pe contul autorității contractante.
În conformitate cu prevederile pct 151 din HG 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind
achizițiile publice de lucrări : Autoritatea contractantă solicită ofertantului, înainte de semnarea contractului, depunerea pe parcursul perioadei de încheiere a contractului a unei asigurări a executării contractului sub formă de garanție de bună execuție. Garanția de bună execuție a contractului se elaborează conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire și se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorității contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă și în perioada convenită a contractului de achiziție publică de lucrări.
Date:
6 Jul 2023, 09:34
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
La amenajarea imbracamintei rutiere lispseste stratul de uzura din beton asfaltic, o sa-l asterneti mai tirziu? La fel nu puteti solicita 5 ani garantie doar pentru stratul de baza din beton asfaltic care este poros si care cu siguranta dupa citeva ierni se va macina!
Answer (7 Jul 2023, 16:19):
Termenul de garanție a lucrărilor se substituie de la 5 ani la 3 ani, lucrările pentru stratul de uzura din beton asfaltic urmează să fie executate pentru anul următor.
Date:
6 Jul 2023, 15:22
Question's name:
Intrebare
Question:
Atunci de ce nu lasai 3 obtiuni posibile de realizarea a garantiei de buna executie?
Answer (7 Jul 2023, 16:16):
Grupul de lucru pentru achiziție al Consiliului raional Orhei a stabilit în conformitate cu prevederile pct 98 subpct.(3 ) din documentației standard nr . 69 /2021 pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări și în conformitate cu prevederile pct 151 din HG 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări : Forma garanției de execuție să fie efectuată prin transfer pe contul autorității contractante.
Date:
7 Jul 2023, 16:32
Question's name:
Intrebare
Question:
Va repetati, asa ca insistam in continuare, de ce nu lasati cele 3 optiuni posibile de realizarea a garantiei de buna executie?
Answer (9 Jul 2023, 20:48):
Grupul de lucru pentru achiziție al Consiliului raional Orhei a stabilit în conformitate cu prevederile pct 98 subpct.(3 ) din documentației standard nr . 69 /2021 pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări și în conformitate cu prevederile pct 151 din HG 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări : Forma garanției de execuție să fie efectuată prin transfer pe contul autorității contractante.
Lucrări de reparație a drumului L317 G44-Bulăiești-Mîrzești sector PC 0.00-2.50
Date:
8 Jul 2023, 13:29
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Pozitia 33 - Beton asfatic cu criblura, BA 16, bitum 70/100 (adaugator la norma DB 161-1) conform proiectului . Ce aveti in vedere prin fraza - adaugator la norma DB 161-1 ? Pozitia DB161-1 nu exista.
Answer (9 Jul 2023, 20:53):
Conduceti-vă după caietul de sarcini poziției respective :Beton asfatic cu criblura, BA 16, bitum 70/100 (adaugator la norma DB 16 H ) conform proiectului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK