1
Enquiry period
with 14.06.2023 09:02
to 28.06.2023 16:37
2
Bidding period
with 28.06.2023 16:37
to 05.07.2023 14:37
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 20 182 233,33 MDL
Period of clarifications: 14 Jun 2023, 9:02 - 28 Jun 2023, 16:37
Submission of proposals: 28 Jun 2023, 16:37 - 5 Jul 2023, 14:37
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

LOTUL nr.1: ” Reparația capitală a accesului între cartiere cu amenajarea și drenarea apei în perimetrul microraionului locativ din str. Ștefan cel Mare, N. Iorga, bul. Eminescu, str. 1 Mai”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
20 Jun 2023, 15:03
Estimated value (without VAT)
20 182 233,33 MDL
Achizitii.md ID
21082458
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun.Bălți
Contract period
3 Jul 2023 03:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Reparația capitală a accesului între cartiere CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini.semnat
Bidding Documents
caiet de sarcini
14.06.23 09:02
documentatia_standard_lucrari
Bidding Documents
formulare, contrct-model
14.06.23 09:02
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Bidding Documents
DUAE
14.06.23 09:02
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
declaratie
14.06.23 09:02
Raport de verificare Primaria mun.Balti - cartierul 9.semnat
Bidding Documents
raport de verificare
14.06.23 09:02
Lista cu cantitati - cartierul 9
Bidding Documents
lista cu cantitati
14.06.23 09:02
Formular nr.5.semnat
Bidding Documents
formularul nr.5
14.06.23 09:02
DUAE formular nou din 26.11.2020
Bidding Documents
DUAE
14.06.23 09:02
Formular nr.5
Bidding Documents
formularul nr.5
14.06.23 09:02
declaratie_ro
Bidding Documents
declaratie
14.06.23 09:02
Lista cu cantitati - cartierul 9.semnat
Bidding Documents
lista cu cantitati
14.06.23 09:02
Caiet de sarcini
Bidding Documents
caiet de sarcini
14.06.23 09:02
documentatia_standard_lucrari.semnat
Bidding Documents
documentatia standard
14.06.23 09:02
Anunț de intenție 20 - cartierul 9 - bap_nr_45_11.06.2023.semnat
Bidding Documents
anunt de intentie
14.06.23 09:02
Anunt de participare - Reparatia cartierul 9.semnat
Bidding Documents
anunt de participare
14.06.23 13:48

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IPS ”Corsag” SRL

Normalized price: 19 102 004,02 MDL
Status: Winner
Reason: Comentarii: Operatorul economic IPS ”Corsag” SRL a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit devizele, graficul de executare a lucrărilor în termen de 6 luni, garanțiile, declarațiile şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic IPS ”Corsag” SRL a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzînd toate lucrările şi respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Primaterax-nord

Normalized price: 19 952 679,14 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

SA Drumuri Bălți

Normalized price: 22 236 159,86 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications