Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
06.06.2023 15:41
to 16.06.2023 10:00
to 16.06.2023 10:00
2
Bidding period
with
16.06.2023 10:00
to 22.06.2023 10:00
to 22.06.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
375 000 MDL
Period of clarifications:
6 Jun 2023, 15:41 - 16 Jun 2023, 10:00
Submission of proposals:
16 Jun 2023, 10:00 - 22 Jun 2023, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Mobilier de birou
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco, 30
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
6 Jun 2023, 15:36
Date modified
7 Jun 2023, 10:15
Achizitii.md ID
21081915
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
7 Jun 2023, 10:15
Question's name:
lot1.
Question:
Buna ziua.1. Indicati dimensiunele la teava din care va fi fabricate picioare pentru masa de birou. Picioare trebu sa fie unite cu 2 traverse din teava ? 2.Incarcati in sistema poza ,sau denumirea palului din care va fi fabricata mobila. Multumesc
Answer (9 Jun 2023, 09:24):
Bună ziua!
Dimensiunile țevii din care vor fi fabricate picioarele pentru masă = 60 mm x 20 mm x 2 mm.
Picioarele trebuie să fie unite cu 2 traverse.
Mobilierul va fi executat din PAL melaminat 18mm, iar blatul meselor va fi de grosime dublă (18mm * 2).
Marginile fasadelor, carcasei și a blatului vor fi căntuite cu ABS 2,0 mm.
Furnitura va include balamale reglabile cu închidere lentă, mânere de tip reling, glisiere cu bile pentru sertare cu închidere lentă, bare pentru umerașe D25mm, roți pentru tumbe și piciorușe reglabile pentru dulapuri.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK