Select the type of procedure
Commercial procurement
21081300
1
Enquiry period
with
26.05.2023 11:38
to 08.06.2023 14:41
to 08.06.2023 14:41
2
Bidding period
with
08.06.2023 14:41
to 11.06.2023 14:41
to 11.06.2023 14:41
3
Auction
with
12.06.2023 09:00
to 12.06.2023 11:28
to 12.06.2023 11:28
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
388 978 MDL
Period of clarifications:
26 May 2023, 11:38 - 8 Jun 2023, 14:41
Submission of proposals:
8 Jun 2023, 14:41 - 11 Jun 2023, 14:41
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziția instrumentarului Oftalmic și consumabile întru realizarea programului special „Tratament operator pentru cataracta” conform necesităților IMSP SR Ungheni (repetat 3)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
26 May 2023, 11:38
Date modified
29 May 2023, 17:10
Achizitii.md ID
21081300
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 2 - Lot nr. 2 Forceps pentru prelucrarea cîmpului operator
Budget: 1167.0 MDL
Active
Lot nr. 46 - Lot nr. 52 Retractore capsulare
Budget: 2500.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 47 - Lot nr. 55 Bastonașe absorbante
Budget: 1667.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 49 - Lot nr. 61 Lentilă intraoculară cu 4 piciorușe + injector
Budget: 70833.0 MDL
Active
Lot nr. 50 - Lot nr. 62 Lentilă intraoculară cu fixare la scleră
Budget: 7500.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participare_ungheni.signed.pdf
anunt de participare_ungheni.signed.pdf
Bidding Documents
-
26.05.23 11:38
Date:
29 May 2023, 17:10
Question's name:
Modificarea datei de depunere.
Question:
Rugăm modificarea datei de depunere a ofertei. Depunerea ofertei se primeste a fi în zilele de odihnă.
Answer (6 Jun 2023, 13:55):
Ținînd cont că procedura dată a fost suspendată pe perioada 1-5 iunie, subiectul clarificării nu mai este actual. Vă mulțumim
Date:
30 May 2023, 10:55
Question's name:
Material titan
Question:
Va rugam sa indicati/acceptati materialul ca "titan sau aliaj echivalent". Alfel sunt mare riscuri ca nu ne vom incadra in buget alocat din cauze pretului pentru material titan.
Answer (6 Jun 2023, 14:41):
În conformitate cu art.37 alin)4 al Legii 131/2015 Specificațiile tehnice ale obiectului achiziţiei trebuie să corespundă cerinţelor autorităţii contractante privind calitatea, eficienţa, testarea, securitatea, dimensiunile, simbolurile, terminologia, ambalajul, modul de transportare, marcarea, etichetarea, procesele şi metodele de producere, precum şi procedeele de determinare a conformităţii lui cu cerinţele din documentația de atribuire. Astfel materialul Titan Indicat la unele loturi este un parametru obligatoriu și este în conformitate cu cerințele personalului medical care lucra nemijlocit cu ele.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK