1
Enquiry period
with 25.05.2023 14:20
to 26.05.2023 14:30
2
Bidding period
with 26.05.2023 14:30
to 05.06.2023 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 108 495 MDL
Period of clarifications: 25 May 2023, 14:20 - 26 May 2023, 14:30
Submission of proposals: 26 May 2023, 14:30 - 5 Jun 2023, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lot. 1: Tonere și consumabile pentru fotocopiatoarele Xerox
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022400642
Purchase data
Date created
25 May 2023, 14:12
Date modified
25 May 2023, 14:20
Estimated value (without VAT)
108 495 MDL
Achizitii.md ID
21081211
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
9 Jun 2023 14:16 - 30 Dec 2023 14:19
List of positions
1)
Title
Lot. 1: Tonere și consumabile pentru fotocopiatoarele Xerox CPV: 30125120-8 - Toner for photocopiers
Quantity: 42.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Aproservice-X

Normalized price: 108 366,67 MDL
Status: Winner
Reason: Până la termenul limită – data 05.06.2023, ora 10:00 a depus oferta 1 (unu) ofertanț: - F.P.C.”APROSERVICE - X” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 108366,67 lei fără TVA; Urmare examinării și evaluării ofertei prezentate, s-au constatat următoarele: Oferta prezentată de operatorul economic F.P.C.”APROSERVICE - X” S.R.L. pentru Lotul 1, Tonere și consumabile pentru fotocopiatoarele Xerox corespunde tuturor cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice solicitate prin Anunțul de participare (conform evaluării reprezentantului Secției comunicare și instruire din cadrul instituției). Toate documentele solicitate au fost prezentate. Propunerea financiară prezentată în sumă de 108366,67 de lei fără TVA se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare în valoare de 108495,00 lei fără TVA). În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziționarea Tonerelor și consumabilelor pentru fotocopiatoarele Xerox (Lotul 1), Cod CPV 48515000-1, lansate prin SIA RSAP MTender sub nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1685013171181 din 25.05.2023, ținând cont de opinia specialiștilor Secției comunicare și instruire din cadrul instituției, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic F.P.C.”APROSERVICE - X” S.R.L. în sumă de 108366,67 lei fără TVA/130040,00 lei cu TVA.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications