Status Cancelled
Estimated value without VAT 425 000 MDL
Period of clarifications: 24 May 2023, 8:57 - 31 May 2023, 9:00
Submission of proposals: 31 May 2023, 9:00 - 5 Jun 2023, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Rechizite și accesorii de birou pentru angajații Serviciului Fiscal de Stat conform necesităților

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Ofertele nu corespund
Date of cancellation
13 Jun 2023, 10:52
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
The contact person
Full name
Vrabie Veaceslav
Contact phone
022 823292
Purchase data
Date created
24 May 2023, 8:57
Date modified
13 Jun 2023, 10:52
Achizitii.md ID
21081062
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Cancelled
Date:
24 May 2023, 15:56
Question's name:
poz.6
Question:
Buna ziua, va rugam sa concretizati, ce fel dee mapa trebuie. In denumirea voi scrieti cu sina, in specificatia tehnica tip plic, cu incheiere tip capsa. Poate aveti poza?
Answer (25 May 2023, 14:05):
Buna ziua, cerem scuze de eroarea care s-a admis în specificație. Pentru poziția nr. 6 caracteristicile sunt: -Mapă A4 din plastic,cu șină și 2 găuri densitatea 180-200 mcr., culoarea albastră, capacul transparent, partea din față există un buzunar cu o etichetă din carton pentru inscripții.
Date:
24 May 2023, 16:04
Question's name:
poz.28
Question:
Suport plastic sau din metal?
Answer (25 May 2023, 13:53):
Buna ziua, cer scuze, materialul la poz. nr. 28 este metal
Date:
25 May 2023, 14:49
Question's name:
Pentru poziția nr. 6 culoarea albastră, capacul transparent
Question:
Buna ziua. Alta culoarea poatem sa va propunem? Va mulumim de raspunsuri!
Answer (26 May 2023, 08:45):
Buna ziua, pentru respectarea esteticii în păstrarea actelor, solicităm ca să fie oferta conform caietului de sarcini. Mulțumesc.
Rechizite și accesorii pentru birou
Date:
26 May 2023, 12:04
Question's name:
conditii de livrare
Question:
dvs ati indicat- , într-o singură comandă dupa înregistrarea contractului la Trezoreria de Stat - cite zile ?
Answer (26 May 2023, 14:18):
După ce câștigătorul este informat de către Autoritatea contractanta că contractul este înregistrat, a doua zi urmează să fie livrate bunurile. Termen pentru pregătirea comenzii este din momentul desemnării până la înregistrare.
Date:
26 May 2023, 17:06
Question's name:
poz.32
Question:
Foi indigo, aveti nevoie de 500 seturi s-au 500 foi, daca seturi, cite foi trebuie sa fie in set.
Answer (29 May 2023, 08:03):
Buna ziua, avem nevoie de 500 buc, nu are importanță câte intră în set.
Date:
29 May 2023, 13:42
Question's name:
Foi indigo
Question:
500 foi?
Answer (29 May 2023, 14:45):
da 500 foi
Rechizite și accesorii pentru birou
Date:
29 May 2023, 15:25
Question's name:
conditii de livrare
Question:
Buna, unele pozitii: - Poz 1 - notite adezive 75x75/400 foi - 1000 buc - poz 3- cub de hirtie alba - 90x90x90mm - 1000 buc - poz 5 - mape din carton cu sina - 50 000 buc Sunt in cantitati mari - producea si import necesina mai mult timp decit DVS solicitati Este posibil de marit termenul de livrare - la aceste pozitii pina la sfirsitul septembrie - deci termenul de livrare - iunie - septembrie 2023
Answer (30 May 2023, 08:20):
Buna ziua, termenul de livrare este acela indicat in caietul de sarcini, motivul că unele poziții deja sunt pe 0 la depozit, totodată livrarea în toată țara este asigurată de logistica Serviciului Fiscal de Stat și pentru a economisi pe transport, urmează ca toată comanda să fie livrată odată. Mulțumesc.
Rechizite și accesorii pentru birou
Date:
29 May 2023, 15:27
Question's name:
poz 50
Question:
clei Creion 20-30 gr - PVA sau PVP ?
Answer (30 May 2023, 08:23):
Buna ziua, clei creion 20-30g PVA
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.