1
Enquiry period
with 18.05.2023 17:48
to 31.05.2023 08:00
2
Bidding period
with 31.05.2023 08:00
to 19.06.2023 08:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 680 000 MDL
Period of clarifications: 18 May 2023, 17:48 - 31 May 2023, 8:00
Submission of proposals: 31 May 2023, 8:00 - 19 Jun 2023, 8:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

CONDIȚII GENERALE:
Durata schimbului: 10 zile, schimbul conține 9 nopți și 10 zile primirea copiilor de la ora 8-00 în prima zi a schimbului și plecarea la ora 14-00 în ultima zi a schimbului (cu condiţia că nu depăşeşte costul maxim acceptabil al unui bilet de odihnă, costul maxim pentru o zi de odihnă este 354,36 lei (HGRM 212 din 12.04.2023 publicat în MO nr. 126 din 13.04.2023 şi, respectiv costul maxim pentru un schimb 3540,00 lei). Tabăra va asigura cel puţin două schimburi consecutiv.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. M.Hâncu, 138, et. 4
Web site
---
The contact person
Full name
Hincesti Directia Invatamant
Contact phone
026923776
Purchase data
Date created
16 May 2023, 18:23
Date modified
18 May 2023, 19:11
Estimated value (without VAT)
1 680 000 MDL
Achizitii.md ID
21080549
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. M.Hâncu, 138, et. 4
Contract period
1 Jul 2023 08:00 - 30 Aug 2023 08:00
List of positions
1)
Title
ACHIZIȚIONAREA FOILOR (BILETELOR) DE ODIHNĂ DE VARĂ PENTRU ELEVI (COPII), SEZONUL ESTIVAL 2023 CPV: 55200000-2 - Camping sites and other non-hotel accommodation
Quantity: 480.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_sezonul estival 2023_di hincesti_18 mai 2023.signed.pdf anunt_de_participare_sezonul estival 2023_di hincesti_18 mai 2023.signed.pdf
tenderNotice
ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea foilor (biletelor) de odihnă de vară pentru elevi (copii), sezonul estival 2023 (se indică obiectul achiziției) prin procedura de achiziție LICITAȚIE PUBLICĂ DESCHISĂ (tipul procedurii de achiziție)
18.05.23 17:48
documentatia standard_bunuri_servicii_odihna de vara_18.05.2023.signed.pdf documentatia standard_bunuri_servicii_odihna de vara_18.05.2023.signed.pdf
Bidding Documents
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri INSTRUCŢIUNI PENTRU AUTORITĂȚI CONTRACTANTE ȘI OFERTANŢI
18.05.23 19:01
duae_foi de odihna_18.05.2023.signed.pdf duae_foi de odihna_18.05.2023.signed.pdf
Bidding Documents
FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
18.05.23 19:01
Lot documents
anunt_de_participare_sezonul estival 2023_di hincesti_18 mai 2023.signed.pdf
ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea foilor (biletelor) de odihnă de vară pentru elevi (copii), sezonul estival 2023 (se indică obiectul achiziției) prin procedura de achiziție LICITAȚIE PUBLICĂ DESCHISĂ (tipul procedurii de achiziție)
18.05.23 17:48
documentatia standard_bunuri_servicii_odihna de vara_18.05.2023.docx
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri INSTRUCŢIUNI PENTRU AUTORITĂȚI CONTRACTANTE ȘI OFERTANŢI
18.05.23 19:01
duae_foi de odihna_18.05.2023.docx
FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
18.05.23 19:01
caietul de sarcini_odihna de vara2023.signed.pdf
CAIET DE SARCINI Bunuri / Servicii Obiectul: FOI DE ODIHNĂ DE VARĂ PENTRU ELEVI (COPII) ÎN SEZONUL ESTIVAL 2023 Autoritatea contractantă DIRECŢIA ÎNVĂŢĂMÂNT HÎNCEŞTI, IDNO 1013601000026, raionul HÎNCEȘTI, MD-3401, mun. Hîncești, str. Mihalcea Hâncu, nr. 138, et. 4
18.05.23 19:11

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

DIRECTIA INVATAMINT GENERAL CIMISLIA

Normalized price: 750 000 MDL
Status: Winner
Reason: DECIZIA DE ATRIBUIRE
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Primaria Bobeica

Normalized price: 975 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bidder falls under the exclusion grounds
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

OLCRISCOM SRL

Normalized price: 1 218 240 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Zimbet

Normalized price: 1 391 040 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

Casa de odihna Camping Vadul lui Voda SRL

Normalized price: 1 509 600 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications