1
Enquiry period
with 05.05.2023 13:54
to 10.05.2023 14:00
2
Bidding period
with 10.05.2023 14:00
to 14.05.2023 14:00
3
Auction
with 15.05.2023 14:55
to 15.05.2023 15:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 70 000 MDL
Period of clarifications: 5 May 2023, 13:54 - 10 May 2023, 14:00
Submission of proposals: 10 May 2023, 14:00 - 14 May 2023, 14:00
Auction start date: 15 May 2023, 14:55

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Castraveţi proaspeţi
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, HG nr.929/2009, HG nr.520/2010, HG nr.115/2013, HG nr.1191/2010 și HG nr.1279/2008.
Ambalaj: lăzi/ cutii de plastic/ carton (etichetate în modul stabilit), ce va asigura protecţia în timpul transportării şi manipulării.
Cerinţe generale:
- intacţi;
- sănătoşi (se exclud produsele atinse de putregai sau cu alterări din cauza cărora devin improprii pentru consum);
- cu aspect proaspăt;
- tari, curaţi, fără corpuri străine vizibile;
- fără deteriorări cauzate de paraziţi;
- fără gust amar;
- fără miros sau gust străin;
- suficient de dezvoltaţi (seminţele lor trebuie sa fie moi).
Condiţii de livrare:
- la livrare se va prezenta certificatul de inofensivitate sau certificatul de calitate emis de producător în baza autocontrolului cu anexarea rapoartelor de încercări în original sau copiile confirmate prin ștampila umedă a solicitantului certificatului și a Ofertantului;
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului în mun. Chişinău, în perioada iulie - septembrie, anul 2023, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, conform cererii şefului Secţiei alimentare;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Conovalova Olga
Contact phone
022-25-21-49
Purchase data
Date created
5 May 2023, 13:34
Date modified
5 May 2023, 13:54
Estimated value (without VAT)
70 000 MDL
The minimum downward of the price
280 MDL
Achizitii.md ID
21079986
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.V.Lupu,37
Contract period
26 May 2023 13:44 - 30 Dec 2023 13:52
List of positions
1)
Title
Castraveţi CPV: 15800000-6 - Miscellaneous food products
Quantity: 2800.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
5.05.23 13:54
Documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard
5.05.23 13:54
DUAE.doc
Eligibility Criteria
Documentul Unic de Achiziții European
5.05.23 13:54
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
5.05.23 13:54

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL Nobil Prest

Normalized price: 46 666,67 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Sija-Prim SRL

Normalized price: 64 120 MDL
Status: Winner
Reason: La loturile „Tomate” și „Castraveţi”, prețurile cele mai scăzute dintre ofertanții calificați, au fost propuse de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Delmix Prim SRL

Normalized price: 98 000 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications